Αν και υπάρχουν πάντα νέες εφαρμογές που εισέρχονται στην αγορά, η πιο σημαντική εφαρμογή στα τηλέφωνα σήμερα, τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τους επιχειρηματίες, είναι η εφαρμογή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

“Είναι το πώς επικοινωνούμε και το 95% των χρηστών του διαδικτύου μεταξύ 18 και 64 ετών στέλνουν μηνύματα και διαβάζουν μηνύματα μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου”, δήλωσε ο Ron Cates, ιδρυτής της online marketing εταιρείας “Constant Contact”, μιλώντας σε ειδική εκδήλωση στο Τορόντο.

Όπως υπογράμμισε, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο έχει την υψηλότερη απόδοση της επένδυσης οποιασδήποτε μορφής online marketing.

“Για κάθε 1 δολάριο που ξοδεύετε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, παίρνετε περίπου 38 δολάρια πίσω”, είπε χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο γκουρού του online marketing:

  • Το 65% των καταναλωτών αποφασίζουν να ανοίξουν το ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο ή όχι με βάση την ένδειξη “από”.
  • Το θέμα, είναι συχνά το μόνο πράγμα που οι άνθρωποι διαβάζουν και είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο αποφασίζουν αν θέλουν ή όχι να ανοίξουν ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  • Τα κουμπιά social media στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, αυξάνουν τα κλικ στην σελίδα σας κατά 158% και σας δίνουν την δυνατότητα να παρακολουθείτε ποιος και τι ανοίγει σε σχέση με το μήνυμα σας.