Την αίγλη του φαίνεται να χάνει το Facebook όσον αφορά την χρήση του ως “πηγή ειδήσεων”.

Μια τελευταία έρευνα του Ινστιτούτου Μελετών της Δημοσιογραφίας του Reuters που πήραν μέρος  74.000 άτομα από 37 χώρες σχετικά με τις καταναλωτικές συνήθειες των ψηφιακών ειδήσεων, δείχνει ότι “η χρήση των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και του Facebook για τις ειδήσεις μειώνεται”.

Τα αποτελέσματα αυτά έρχονται να ενισχύσουν μια πρόσφατη μελέτη της Pew Research, η οποία έδειξε ότι η πλατφόρμα χάνει την έλξη της, τουλάχιστον όσον αφορά το αίσθημα των χρηστών.

Σύμφωνα με την έρευνα του Ινστιτούτου, στις ΗΠΑ, για παράδειγμα, το 39% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι χρησιμοποίησε το Facebook ως πηγή ειδήσεων το 2018 -ποσοστό μειωμένο κάτω από 9 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το 2017.

Το Facebook έχει προφανώς χάσει μεγάλο μέρος της εμπιστοσύνης των καταναλωτών, ιδιαίτερα ως πηγή ειδήσεων, μετά τις αποκαλύψεις για το πώς η πλατφόρμα χρησιμοποιήθηκε από την Cambridge Analytica και άλλες πολιτικά συνδεδεμένες οργανώσεις για να επηρεάσει τη συμπεριφορά των ψηφοφόρων.

Το γεγονός ότι το Facebook μπορεί να χρησιμοποιηθεί για το σκοπό αυτό, προφανώς έκανε κάπως πιο επιφυλακτικό το περιεχόμενο που μοιράστηκε στην πλατφόρμα.