Woman touching digital interface

Οι περισσότεροι ταξιδιώτες κρουαζιέρας δεν είναι ακόμη έτοιμοι να κάνουν κρατήσεις και να αλληλεπιδράσουν αποκλειστικά στην εξυπηρέτηση πελατών με τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI).

Αυτό αποκάλυψαν τα δεδομένα έρευνας σε περισσότερους από 700 επιβάτες κρουαζιέρας από το cruise.co.uk.

  • Το 60% αδιαφορεί για τον αυξανόμενο ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης.
  • Tο 32% εξέφρασε σαφή προτίμηση για την ανθρώπινη αλληλεπίδραση.

Η πλειονότητα που είχε ανησυχίες σχετικά με τους περιορισμούς της τεχνητής νοημοσύνης είπε ότι ήταν λιγότερο πιθανό να κάνει κράτηση καθώς θέλουν προσωπική επαφή, με σχεδόν το 80% να δηλώνει ότι προτιμά να συναλλάσσεται με ανθρώπινους ταξιδιωτικούς πράκτορες που κατανοούν καλύτερα τις ατομικές ταξιδιωτικές ανάγκες.

Εν τω μεταξύ, το 10% δεν εμπιστεύεται την τεχνητή νοημοσύνη για να χειριστεί σημαντικές λεπτομέρειες της κράτησής του.

Μόλις το 8% των ερωτηθέντων είναι πιο διατεθειμένο να κάνει κράτηση με AI. Η πλειοψηφία, το 47%, λέει ότι αυτό βασίζεται στην προσδοκία ότι η έξυπνη τεχνολογία θα κάνει τη διαδικασία κράτησης ταχύτερη και πιο αποτελεσματική.

Το 23% πιστεύει ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα προσφέρει πιο βολικές, εξατομικευμένες προτάσεις και εξυπηρέτηση πελατών 24/7.