Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Hyatt ανακοίνωσε αναπτυξιακή τροχιά για το 2024 και μετά, υπογραμμισμένη από ένα έτος ρεκόρ υπογραφών συμφωνιών το 2023.

Η δέσμευση της να είναι η προτιμώμενη επωνυμία για τους πελάτες και τους ιδιοκτήτες έχει οδηγήσει σε μια σειρά ρεκόρ 127.000 δωμάτια παγκοσμίως στο τέλος του 2023, κάτι που αναμένεται να τροφοδοτήσει κέρδη στο μέλλον.
Αυτός ο αγωγός ρεκόρ αντιπροσωπεύει σχεδόν το 40% των υπαρχόντων δωματίων στο χαρτοφυλάκιο της.

Στρατηγική ανάπτυξη σε χαρτοφυλάκια πολυτέλειας, θερέτρου και τρόπου ζωής

Η Hyatt έχει καταξιωθεί ως η προτιμώμενη μάρκα για τους υψηλού επιπέδου πελάτες, λόγω της σημαντικής επέκτασης σε ξενοδοχεία πολυτελείας, θέρετρα και lifestyle.

Από τα τέλη του 2017, η προσθήκη σχεδόν 90.000 δωματίων σε αυτές τις κατηγορίες αντιπροσωπεύει πλέον το 45% του συνολικού χαρτοφυλακίου της.

Αυτή η ανάπτυξη έχει διπλασιάσει τον αριθμό των πολυτελών δωματίων, των τριπλασιασμένων δωματίων θερέτρου και των τετραπλασιασμένων δωματίων για τον τρόπο ζωής.
Μέχρι το τέλος του 2025, σχεδιάζει να προσθέσει περισσότερα από 35 ξενοδοχεία παγκοσμίως στη συλλογή της από πολυτελείς επωνυμίες.

 

Νέες αγορές και νέοι επισκέπτες με τα Hyatt Studios

Για να εξυπηρετεί τη βάση των επισκεπτών της σε περισσότερες περιπτώσεις διαμονής και να εισάγει νέους επισκέπτες στο χαρτοφυλάκιο της, αναπτύσσει ραγδαία την πρώτη επωνυμία παρατεταμένης διαμονής ανώτερης κλίμακας στην Αμερική, τα Hyatt Studios.

Αξιοποιώντας την αποδεδειγμένη επιτυχία της σε ξενοδοχεία επιλεγμένων υπηρεσιών, η επωνυμία Hyatt Studios επεκτείνει τη διάσημη εμπειρία και τη δέσμευση στην ποιότητα σε αγορές όπου ενδέχεται να μην βρίσκονται τα παραδοσιακά ακίνητα της εταιρείας.

Αν και ανακοινώθηκε μόλις πέρυσι, η επωνυμία Hyatt Studios έχει κερδίσει σημαντικό ενδιαφέρον, με περίπου 200 συμφωνίες σε διάφορα στάδια διαπραγμάτευσης τόσο με προγραμματιστές μιας μονάδας όσο και με προγραμματιστές πολλαπλών μονάδων, συμπεριλαμβανομένων των εκτελεσμένων συμφωνιών που αντιπροσωπεύουν περίπου 2.000 δωμάτια σε όλη τη Βόρεια Αμερική. Αυτό αποτελεί απόδειξη της επιθυμίας τόσο των προγραμματιστών όσο και των προσκεκλημένων για μια μάρκα Hyatt που μπορεί να λειτουργήσει σε δευτερεύουσες και τριτογενείς αγορές.