Οι βιωματικές ταξιδιωτικές προσφορές, η περισσότερη εξυπηρέτηση πελατών και η επιστροφή στους αγαπημένους τους προορισμούς είναι οι τρεις κύριες ανησυχίες στις οποίες δίνουν βαρύτητα οι Αμερικανοί. Αυτό προέκυψε από πρόσφατη έρευνα της Αμερικανικής Ένωσης Ταξιδιωτικών Πρακτόρων (ASTA).

Η εμπειρία είναι το κλειδί

Το 46% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι θέλουν το ταξίδι να τους να προσφέρει πιο μοναδικές εμπειρίες.

Οι μοναδικές εμπειρίες μπορεί να κυμαίνονται από κρατήσεις περιηγήσεων σε λιγότερο γνωστούς προορισμούς ή εκδρομές σε μέρη που δεν γνωρίζουν πολλοί, έως συμμετοχή σε εθελοντικές δραστηριότητες ή βύθιση στην τοπική κουλτούρα.

Βελτιωμένη και διευρυμένη εξυπηρέτηση πελατών

Η έκθεση διαπίστωσε ότι το 49% των Αμερικανών ταξιδιωτών θέλουν περισσότερη εξυπηρέτηση πελατών. Αυτό μπορεί να κυμαίνεται από υποστήριξη πελατών κατά τη διάρκεια καθυστερήσεων πτήσεων έως βοήθεια στον προορισμό από ταξιδιωτικούς συμβούλους.

Οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών για τους ταξιδιώτες, καθώς συνήθως βοηθούν έναν ταξιδιώτη με τα πάντα, από τα στάδια προγραμματισμού έως ερωτήσεις που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Οι καλές αναμνήσεις οδηγούν σε ταξίδια επιστροφής

Ποσοστό 48% των Αμερικανών ταξιδιωτών θέλουν να επιστρέψουν σε έναν προορισμό που έχουν επισκεφτεί στο παρελθόν.

Η επιθυμία να επιστρέψουν σε έναν προορισμό που έχουν επισκεφτεί στο παρελθόν μπορεί να οφείλεται στην αίσθηση οικειότητας και άνεσης που τον συνοδεύει.

Εάν ένας ταξιδιώτης επιστρέφει να ταξιδέψει στο εξωτερικό για πρώτη φορά φέτος μετά την πανδημία, μπορεί να είναι πιο άνετος με τον προγραμματισμό ενός μικρότερου ταξιδιού σε έναν προορισμό που γνωρίζει και αγαπά, αντί να κάνει μια βαθιά βουτιά σε ένα άγνωστο μέρος.