Η καμπάνια “Ταξίδι με εμπιστοσύνη” της βρετανικής Ενωσης Επαγγελματιών Ταξιδιών και Ταξιδιωτικών Πρακτόρων ABTA, στόχο έχει να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να κλείνουν τα ταξίδια τους μέσω τουριστικών πρακτορείων.
Μία τελευταία έρευνα της Ενωσης διαπίστωσε ότι το 84% των διευθυντικών στελεχών δήλωσε ότι στην κράτηση για το ταξίδι, η ιδιότητα μέλους της ABTA ήταν «σημαντική» ή «πολύ σημαντική».
Η ABTA για την πρώθηση της καμπάνιας συνεργάζεται με μια πλατφόρμα μάρκετινγκ για να εξασφαλίσει στοχευμένη διαφήμιση σε περισσότερους από 60 ιστότοπους οι οποίοι διαθέτουν τακτικά μεγάλο όγκο κρατήσεων και για επαγγελματικές μετακινήσεις, βοηθώντας τους πελάτες να στραφούν προς τις Εταιρείες Διαχείρισης Ταξιδιών (TMC) που είναι μέλος της ABTA.
“Η ικανότητα να ταξιδεύεις με εμπιστοσύνη είναι εξίσου σημαντική για τους ανθρώπους που ταξιδεύουν στις επιχειρήσεις όπως είναι για τους παραθεριστές, λέει η διευθύντρια της Ενωσης Victoria Bacon.
Οι διευθυντές των εταιρειών θέλουν επίσης να γνωρίζουν ότι κάνουν κράτηση για το προσωπικό τους με μια αξιόπιστη ταξιδιωτική εταιρεία που υποστηρίζεται από την προστασία και την τεχνογνωσία της ABTA.
Όλο και περισσότεροι διευθυντές επιχειρήσεων λένε ότι ψάχνουν για το λογότυπο της ABTA όταν επιλέγουν μια εταιρεία διαχείρισης ταξιδίων.
Στόχος μας είναι να αποδείξουμε τα οφέλη από την κράτηση με ένα μέλος του ABTA σε ακόμη περισσότερους αγοραστές ταξιδιών.”
Η Ενωση, καλεί όλες τις εταιρείες διαχείρισης ταξιδιών (TMCs) να συσπειρωθούν με την εκστρατεία χρησιμοποιώντας το λογότυπο Travel with Confidence στην διαφήμιση τους και στις σελίδες τους στα social media.