Η ABTA συνεργάστηκε με την Deloitte για ένα νέο έργο που θα βοηθήσει στην προώθηση της κατανόησης της κλιματικής αλλαγής από τη βιομηχανία.

Θα διερευνήσει τον αντίκτυπο που θα έχει στις ταξιδιωτικές επιχειρήσεις και τις ενέργειες που απαιτούνται για τη μείωση των παγκόσμιων εκπομπών.

Κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους, η ABTA και η Deloitte θα συνεργαστούν σε μια σειρά δραστηριοτήτων που θα βοηθήσουν τα μέλη της ABTA να κατανοήσουν την κλιματική αλλαγή, πώς φαίνεται η απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές σε ολόκληρο τον κλάδο – για ξενοδοχεία, αερομεταφορές, κρουαζιέρες, επίγειες μεταφορές και τουριστικούς προορισμούς και πώς μπορούν οι επιχειρήσεις τους προσφέρει ουσιαστική αλλαγή.

Μαζί η ABTA και η Deloitte θα δεσμεύσουν ανώτερους ηγέτες από ταξιδιωτικές εταιρείες μέλη της ABTA για την κλιματική αλλαγή και θα παράσχουν υποστήριξη για την ανάπτυξη ουσιαστικών απαντήσεων.

Το έργο θα βασιστεί στο έργο της έκθεσης Tourism for Good της ABTA.

Το έργο ξεκίνησε στην εκδήλωση του ABTA Decarbonising Tourism αυτή την εβδομάδα.

Ο Mark Tanzer, Διευθύνων Σύμβουλος της ABTA, δήλωσε: “Η κλιματική αλλαγή είναι μια παγκόσμια απειλή και η ταξιδιωτική βιομηχανία, μαζί με όλες τις άλλες επιχειρήσεις και την κυβέρνηση, έχει να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο. Έχουμε δει κάποια καλή πρόοδο τα τελευταία χρόνια, αλλά η εργασία πρέπει να να κλιμακωθεί και να συνεχιστεί επειγόντως».

«Μέσω αυτής της συνεργασίας θέλουμε να αναπτύξουμε περαιτέρω την κατανόηση του κλάδου για την κλιματική αλλαγή και να εμπλέξουμε ανώτερους ηγέτες σε αυτό που πρέπει να σκεφτούν για τις επιχειρήσεις τους».

Ο Alistair Pritchard, Lead Partner for Travel & Aviation της Deloitte, δήλωσε: «Η συνεργασία μας θα περιλαμβάνει μεγαλύτερη σαφήνεια για τον κλάδο σχετικά με τις αλλαγές που απαιτούνται για να βοηθήσουν τους ηγέτες των επιχειρήσεων να σχεδιάσουν την πορεία τους προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον».