Η ABTA και η Deloitte κυκλοφόρησαν έναν νέο οδηγό δράσης για το κλίμα, ο οποίος περιγράφει πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να οδηγήσουν στην απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές και να κάνουν τα ταξίδια και τον τουρισμό πιο βιώσιμα.

Το εγχειρίδιο, το οποίο παρουσιάστηκε στο Travel Convention της ABTA, θα βοηθήσει τους ηγέτες των επιχειρήσεων να αποκτήσουν τεχνικές γνώσεις και κατανόηση σχετικά με τη μείωση του άνθρακα και τα πρακτικά βήματα που μπορούν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις τους για να αναλάβουν δράση.

Η Carol Rose, ανώτερη διευθύντρια βιωσιμότητας στην ABTA – The Travel Association δήλωσε: «Η κλιματική αλλαγή είναι μια παγκόσμια απειλή. Ο αντίκτυπος ενός πλανήτη που θερμαίνεται είναι ξεκάθαρος. Μόλις αυτό το καλοκαίρι είδαμε το Ηνωμένο Βασίλειο – μαζί με πολλά άλλα μέρη – να φτάνει σε θερμοκρασίες ρεκόρ, καθώς και πυρκαγιές και πλημμύρες.

«Για τον τομέα μας, η απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές δεν είναι εύκολη, αλλά είναι απαραίτητη. Έχει σημειωθεί πρόοδος στον ταξιδιωτικό κλάδο για τη μείωση των εκπομπών, αλλά υπάρχει ακόμη πολύς δρόμος και αυτός ο οδηγός θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να χαράξουν αυτή την πορεία. «Θέλω επίσης να εκφράσω ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλα τα μέλη που συνέβαλαν σε αυτή τη διαδικασία και στην ανάπτυξη του οδηγού».

Ο Alistair Pritchard, επικεφαλής συνεργάτης για τα ταξίδια και τις αερομεταφορές της Deloitte, δήλωσε: «Οι καταναλωτές και οι επιχειρήσεις εξετάζουν τρόπους με τους οποίους μπορούν να προσαρμόσουν τις ταξιδιωτικές συμπεριφορές προκειμένου να είναι πιο βιώσιμες και, για τον ταξιδιωτικό κλάδο, αυτό είναι ιδιαίτερα δύσκολο δεδομένου φύση του ευρύτερου ταξιδιωτικού οικοσυστήματος. Κάθε βήμα προς την απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές είναι μια θετική κίνηση και ελπίζουμε ότι οι πρακτικές ενέργειες που αναφέρονται στον οδηγό θα χρησιμεύσουν για την πλοήγηση των επιχειρήσεων στο ταξίδι τους για τη μείωση του άνθρακα».

Ο οδηγός παρέχει: Πληροφορίες σχετικά με τους τρέχοντες στόχους αναφοράς και μείωσης του άνθρακα που απαιτούνται ως μέρος της επίτευξης των καθαρών μηδενικών στόχων του Ηνωμένου Βασιλείου. Πληροφορίες για τους κινδύνους που σχετίζονται με το κλίμα και τον τρόπο διαχείρισής τους. Οδηγίες για το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να μετρήσουν το αποτύπωμά τους άνθρακα. και τρόπους προσέγγισης μιας μηδενικής δέσμευσης.

Εκτός από τις ειδικές γνώσεις και μελέτες περιπτώσεων για τη βιομηχανία, δίνεται επίσης μεγάλη έμφαση στη σημασία των ταξιδιωτικών ηγετών να εργάζονται συνεργατικά για την απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές. Ο οδηγός απευθύνεται σε επιχειρήσεις όλων των σχημάτων και μεγεθών, αναγνωρίζοντας ότι κάθε γωνιά του κλάδου έχει ένα μέρος να παίξει στη μείωση των εκπομπών άνθρακα σε όλη την ταξιδιωτική αλυσίδα εφοδιασμού. Περιλαμβάνει επίσης νέα δεδομένα για τη στάση των καταναλωτών απέναντι στην κλιματική αλλαγή. Το 71% των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο πιστεύει ότι η κλιματική αλλαγή είναι μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης και το 57% αλλάζει τις δραστηριότητές του ή τις αγοραστικές του συνήθειες για να βοηθήσει στην αντιμετώπισή της 1 .

Η ABTA και η Deloitte συνεργάστηκαν τον τελευταίο χρόνο, για να δημιουργήσουν αυτόν τον Οδηγό που εξετάζει τα πρακτικά βήματα που πρέπει να κάνει η βιομηχανία για να απελευθερώσει τα ταξίδια από άνθρακα και τι χρειαζόμαστε από τους ηγέτες των ταξιδιωτικών επιχειρήσεων για να συμβεί αυτό. Διευθύνοντες σύμβουλοι και επικεφαλής αειφορίας από μέλη της ABTA συνέβαλαν στη συνεργασία και τον οδηγό. Αντίγραφο του οδηγού μπορείτε να βρείτε εδώ.

Αποτελεί συνέχεια της έκθεσης Tourism for Good της ABTA, που δημοσιεύθηκε το 2020, η οποία παρέχει ένα πλαίσιο για την ανάπτυξη μιας πιο βιώσιμης βιομηχανίας.