Καθώς οι ταξιδιωτικές απαιτήσεις του Covid-19 τελειώνουν, νέα έρευνα από την ABTA αποκαλύπτει πώς οι άνθρωποι σχεδιάζουν να επωφεληθούν από τις νέες ελευθερίες τους. Τα ευρήματα δείχνουν ότι το 57% των ανθρώπων έχουν κάνει κράτηση για διακοπές στο εξωτερικό για τους επόμενους 12 μήνες, από 44% τον Οκτώβριο.

Η Ισπανία, η Γαλλία, η Ιταλία, η Ελλάδα και η Τουρκία παραμένουν σταθερά φαβορί για τους βρετανούς παραθεριστές που κατευθύνονται στο εξωτερικό, αλλά η ανάλυση της ABTA για τις ταξιδιωτικές προθέσεις των ανθρώπων φέτος – σε σύγκριση με την προ πανδημίας, αποκαλύπτει ότι άλλοι προορισμοί ανεβαίνουν στη λίστα δημοτικότητας.

Συγκρίνοντας τις ταξιδιωτικές προθέσεις των ανθρώπων από το 2019 έως φέτος, ο αριθμός των ατόμων που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν στην Αίγυπτο αυξάνεται κατά 87%, ακολουθούμενη από τη Μάλτα (αύξηση 51%), τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (αύξηση 31%), την Πορτογαλία ( αύξηση 30%) και το Μεξικό (αύξηση 26%).

Όλοι αυτοί οι προορισμοί υποδέχονται παραθεριστές στο Ηνωμένο Βασίλειο είτε με απόδειξη εμβολιασμού, απόδειξη ανάρρωσης ή αρνητικό τεστ Covid-19 – ή χωρίς καμία απολύτως απαίτηση εμβολιασμού ή τεστ.

Η άρση των ταξιδιωτικών μέτρων Covid-19 στο Ηνωμένο Βασίλειο σήμερα ακολουθεί τη σταθερή χαλάρωση των απαιτήσεων δοκιμών από την αρχή του έτους, καθιστώντας τη διαδικασία αναχώρησης στο εξωτερικό πολύ πιο εύκολη και φθηνότερη. Τώρα, οι επιβάτες, είτε είναι εμβολιασμένοι είτε όχι, δεν θα χρειάζεται πλέον να κάνουν εξετάσεις κατά την επιστροφή τους στο Ηνωμένο Βασίλειο ή να συμπληρώσουν μια φόρμα εντοπισμού επιβατών, ώστε να μπορούν να απολαμβάνουν κάθε τελευταία στιγμή του πολυαναμενόμενου διαλείμματός τους.

Ο Mark Tanzer, διευθύνων σύμβουλος της ABTA, δήλωσε: «Είναι μια ημέρα ορόσημο για τους παραθεριστές και την ταξιδιωτική βιομηχανία. Από τώρα και στο εξής, οι άνθρωποι μπορούν να απολαμβάνουν τις διακοπές τους μέχρι την τελευταία στιγμή χωρίς να χρειάζεται να σκεφτούν τυχόν έγγραφα ή δοκιμές κατά την επιστροφή τους στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αν και δεν έχουμε επιστρέψει ακόμη στα προ-πανδημικά επίπεδα, η έρευνά μας δείχνει ξεκάθαρα ότι η εμπιστοσύνη των καταναλωτών επιστρέφει και τα πράγματα αναζητούν τον κλάδο».