Η ABTA κυκλοφόρησε νέες οδηγίες για να βοηθήσει τους ταξιδιωτικούς πράκτορες να ενσωματώσουν τη βιωσιμότητα στις επιχειρηματικές τους πρακτικές. Η καθοδήγηση αναπτύχθηκε ως απάντηση σε σχόλια από μέλη ταξιδιωτικού πράκτορα για περισσότερη υποστήριξη σχετικά με τον τρόπο υιοθέτησης μιας βιώσιμης προσέγγισης.

Υπάρχει επίσης μια αυξανόμενη αναγνώριση της όρεξης των καταναλωτών για βιώσιμα ταξίδια. Η έρευνα της ABTA διαπιστώνει ότι σχεδόν τρεις φορές περισσότεροι άνθρωποι λένε τώρα ότι η βιωσιμότητα είναι σημαντική για αυτούς όταν προγραμματίζουν τις διακοπές τους, σε σύγκριση με πριν από δέκα χρόνια.

Αλλά η ABTA αναγνωρίζει ότι ο τρόπος με τον οποίο οι πράκτορες μπορούν να εμπλακούν στη βιωσιμότητα ποικίλλει ανάλογα με το μέγεθος της επιχείρησής τους και τους διαθέσιμους πόρους τους.

Η νέα καθοδήγηση έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τα μέλη των αντιπροσώπων να βρουν μια προσέγγιση βιωσιμότητας που είναι κατάλληλη για την επιχείρησή τους, ανεξάρτητα από το μέγεθός τους.

Επικεντρώνεται στους τέσσερις τομείς της αειφορίας – περιβάλλον, διαχείριση προορισμού, καλή μεταχείριση των ζώων και ανθρώπινα δικαιώματα – όπως προσδιορίζονται στην έκθεση Tourism for Good.

Εκτός από τη σύνοψη των διαφορετικών θεμάτων σε κάθε τομέα, η καθοδήγηση περιλαμβάνει επίσης συμβουλές για τα βήματα που μπορούν να κάνουν οι πράκτορες και μελέτες περιπτώσεων για το τι κάνει ο κλάδος, μεταξύ άλλων από πράκτορες, τουριστικούς πράκτορες και άλλους προμηθευτές. Ως μέρος της καθοδήγησης, η ABTA συνιστά τρεις τρόπους με τους οποίους τα μέλη του ταξιδιωτικού πράκτορα θα μπορούσαν να προσεγγίσουν τη βιωσιμότητα:

Αντιμετωπίστε τις δικές σας επιχειρηματικές δραστηριότητες – εντοπίστε ενέργειες για τη μείωση της χρήσης πόρων, τη φροντίδα του προσωπικού σας ή την υποστήριξη της κοινότητάς σας.

Εξερευνήστε τη βιωσιμότητα στην αλυσίδα εφοδιασμού σας – μάθετε πώς αντιμετωπίζουν οι προμηθευτές σας τη βιωσιμότητα.

Προσελκύστε τους πελάτες σας – σκεφτείτε πώς μπορείτε να προφίλ διακοπών που ωφελούν τις κοινότητες ή τη φύση στις δραστηριότητες μάρκετινγκ και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για να προσελκύσετε τους πελάτες σας και να μεγιστοποιήσετε τις πωλήσεις σας.

Η καθοδήγηση είναι δωρεάν για τα μέλη της ABTA και είναι σχετική για όλους τους τύπους πρακτόρων, συμπεριλαμβανομένων των διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτόρων, εκείνων που έχουν καταστήματα στο δρόμο ή ατόμων που εργάζονται από το σπίτι. Μπορείτε να το βρείτε στο ABTA MemberZone.

Περιλαμβάνει επίσης συνδέσμους με άλλους πόρους της ABTA για τη βιωσιμότητα, συμπεριλαμβανομένων συμβουλών για το πώς να πουλήσετε τη βιωσιμότητα.

Η Susan Deer, διευθύντρια βιομηχανικών σχέσεων στην ABTA, δήλωσε:

«Η βιωσιμότητα αναδεικνύεται στην ατζέντα σε όλα τα μέτωπα – από πελάτες έως πολιτικούς, αλλά μπορεί να είναι δύσκολο για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες να γνωρίζουν από πού να ξεκινήσουν όταν πρόκειται να υιοθετήσουν μια βιώσιμη προσέγγιση. καθώς και την εύρεση του χρόνου και των πόρων για να γίνει αυτό. Γνωρίζουμε ότι οι πράκτορες έχουν πολλά στο πιάτο τους όσον αφορά την ανοικοδόμηση από την πανδημία, επομένως θέλουμε να τους καταστήσουμε όσο το δυνατόν πιο εύκολο να δουν πώς μπορούν να ενσωματώσουν τη βιωσιμότητα στις επιχειρήσεις τους».