Σύνταξη: tourismtoday.gr

Accor και Skift συνεργάζονται και αποκαλύπτουν τις νέες τάσεις στα προγράμματα αφοσίωσης ξενοδοχείων.
Στόχος της συνεργασίας ήταν να διερευνήσουν πώς οι εταιρείες φιλοξενίας μπορούν να σκεφτούν καλύτερα την αφοσίωση, να αλληλεπιδράσουν με πελάτες πέρα ​​από τη διαμονή στο ξενοδοχείο, να προσελκύσουν νέους συνεργάτες και να αγκαλιάσουν την ιδέα ότι «ο τρόπος ζωής είναι η νέα πίστη».

Όπως ανακοίνωσαν «αποφασίσαμε να επικεντρωθούμε στην αφοσίωση επειδή η πανδημία ανάγκασε τις εταιρείες φιλοξενίας να γίνουν πιο έξυπνες σχετικά με τη χρήση των προγραμμάτων πίστη τους για να αλληλεπιδράσουν με τους πελάτες ακόμα και όταν αυτοί οι πελάτες δεν ταξιδεύουν ή δεν μένουν στα καταλύματα τους.

Τώρα που τα ταξίδια ανακάμπτουν, η οικοδόμηση και η διατήρηση της εμπιστοσύνης με τους πελάτες είναι πιο σημαντική από ποτέ.

Με αυξημένη εστίαση στην εμπειρία του πελάτη και το ταξίδι πέρα ​​από τη διαμονή στο ξενοδοχείο, οι εταιρείες επανεξετάζουν προγράμματα πόντων και προσπάθειες αφοσίωσης με στόχο την εμβάθυνση των σχέσεων με τους προηγούμενους και μελλοντικούς πελάτες και την κατάκτηση μεριδίου αγοράς».

Accor και Skift, αποκαλύπτουν τις νέες τάσεις στα προγράμματα αφοσίωσης ξενοδοχείων

Τα ξενοδοχεία ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες ανάγκες και προσδοκίες των επισκεπτών με στρατηγικές συνεργασίες, νέους τύπους προνομίων, πιο εξατομικευμένη αλληλεπίδραση με τα μέλη του προγράμματος και κάρτες πληρωμών με την ίδια επωνυμία.

Πάνω από όλα, η ενεργοποίηση νέων και περισσότερων εμπειριών είναι κρίσιμη για τη μακροπρόθεσμη υγεία και βιωσιμότητα των προγραμμάτων αφοσίωσης στα ξενοδοχεία, ειδικά καθώς η γραμμή μεταξύ επιχειρήσεων και αναψυχής θολώνει.

Δημιουργώντας έναν πλούσιο κόσμο μοναδικών πλεονεκτημάτων, υπηρεσιών και εμπειριών -και βοηθώντας τους πελάτες να κερδίζουν και να εξαργυρώνουν πιο εύκολα πόντους, ακόμα και όταν δεν ταξιδεύουν- οι εταιρείες φιλοξενίας τοποθετούνται ως επωνυμίες καθημερινού τρόπου ζωής σε αντίθεση με τις εμπειρίες διαμονής.