Ο γαλλικός ξενοδοχειακός κολοσσός Accor δημιούργησε ένα νέο Παγκόσμιο Συμβούλιο Ηγεσίας (GLC) που έχει σχεδιαστεί για να «διαμορφώσει το μέλλον» των επαγγελματικών ταξιδιών.

Το νέο συμβούλιο της εταιρείας, το οποίο περιλαμβάνει ταξιδιωτικούς διαχειριστές και αγοραστές από 17 μεγάλες διεθνείς εταιρείες μαζί με ανώτερα στελέχη της Accor, έχει επιφορτιστεί με την «επανασχεδιασμό του μέλλοντος» των επαγγελματικών ταξιδιών και των εταιρικών συναντήσεων.

Συνεδρίασε για πρώτη φορά νωρίτερα αυτό το μήνα και συμφώνησε ότι θα επικεντρωθούν σε τρεις βασικές προτεραιότητες:

  • Εμπειρία ταξιδιού και ευημερία.
  • Διαχείριση κόστους και βελτιστοποίηση.
  • Βιωσιμότητα.

Η Sophie Hulgard, η οποία είναι επικεφαλής πωλήσεων στην Accor ανέφερε χαρακτηριστικά: «Η δυναμική των εταιρικών ταξιδιών εξελίσσεται γρήγορα. Είναι σημαντικό τόσο για τους πελάτες μας όσο και για τις επιχειρήσεις φιλοξενίας να προσαρμοστούν στις νέες απαιτήσεις και προτεραιότητες».

Η Accor είπε ότι τα μέλη του νέου συμβουλίου ήταν υπεύθυνα για συνολικά 2,7 εκατομμύρια ταξιδιώτες στα προγράμματά τους. Έχουν προέλθει από μια σειρά τομέων και βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένων των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, της μηχανικής, της μεταποίησης, των μεταφορών, της ενέργειας, των επαγγελματικών υπηρεσιών και της τεχνολογίας.

Ποια ζητήματα θα εξετάζονται

Τα μέλη του GLC θα εξετάσουν ζητήματα εμπειρίας ταξιδιωτών, όπως η δέσμευση των εταιρικών εργαζομένων, η ευεξία, η ασφάλεια των ταξιδιωτών και η ψηφιακή απόδοση.

Θα εξετάσουν επίσης θέματα διαχείρισης κόστους, συμπεριλαμβανομένων της συμμόρφωσης με το πρόγραμμα, της τιμολόγησης και των στρατηγικών μείωσης/αποφυγής κόστους.

Όσον αφορά στη βιωσιμότητα, το συμβούλιο θα συζητήσει μεταξύ άλλων τη λήψη βιώσιμων δράσεων, τους προϋπολογισμούς για τον άνθρακα και την ποικιλομορφία, ισότητα και συμπερίληψη.