Η Accor επιταχύνει την επέκτασή της στον τομέα all-inclusive με την κυκλοφορία μιας συλλογής All-Inclusive με πολλές επωνυμίες.

Ο όμιλος σχεδιάζει να αξιοποιήσει την επιτυχία της μάρκας Rixos, η οποία τέθηκε υπό την ομπρέλα της Accor πριν από πέντε χρόνια.

Η Accor θα επεκτείνει την all-inclusive προσφορά της συμπεριλαμβάνοντας τις πολυτελείς και premium μάρκες της με τις Fairmont, Sofitel, Pullman, Swissôtel και Mövenpick στη συλλογή.

Η διεθνής επέκταση της επιχείρησης all-inclusive θα είναι στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική, την Τουρκία, την Ασία και την Κεντρική Αμερική και την Καραϊβική.

«Ο στόχος είναι να αξιοποιηθεί η δύναμη και η προβολή αυτών των εμπορικών σημάτων στις βασικές αγορές-στόχους για επέκταση της συλλογής All-Inclusive», δήλωσε η εταιρεία.

Η Accor σύναψε κοινοπραξία με τον Fettah Tamince, ιδρυτή της Rixos Hotels, το 2016 για την ανάπτυξη του τμήματος all-inclusive. Η συνεργασία οδήγησε τη Rixos να τριπλασιάσει το δίκτυό της σε 24 ξενοδοχεία σε προορισμούς όπως η Τουρκία, η Μέση Ανατολή και η Κεντρική Ασία με 10.000 δωμάτια και άλλα 26 ξενοδοχεία με περισσότερα από 14.000 δωμάτια στα σκαριά.

Τα νέα ανοίγματα περιλαμβάνουν δύο ακίνητα στη Ντόχα εγκαίρως για το Παγκόσμιο Κύπελλο στο Κατάρ.