Γιατί να καλέσετε αφού μπορείτε να πληκτρολογήσετε στο smartphones σας; Στην εποχή των κρατήσεων μέσω του Twitter και Facebook Messenger, η AccorHotels Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας πήγε ένα βήμα παραπάνω δίνοντας στους επισκέπτες της την δυνατότητα να επικοινωνούν με το προσωπικό του ξενοδοχείου χρησιμοποιώντας το WhatsApp.

Οι επισκέπτες της Accor μπορούν πλέον να επικοινωνήσουν με τη ρεσεψιόν ή άλλες ξενοδοχειακές υπηρεσίες απλά στέλνοντας ένα μήνυμα μέσω της WhatsApp – μιας από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων στον κόσμο με περισσότερους από 1,3 δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως.

Ένα υπάλληλος του ξενοδοχείου παρακολουθεί τα αιτήματα και απαντά άμεσα, είτε πρόκειται για υπηρεσία δωματίου, είτε για καθαρισμό δωματίου, είτε για κρατήσεις εστιατορίων.

Η υπηρεσία είναι πλέον διαθέσιμη σε περίπου 90% των ξενοδοχείων του ομίλου και οι επισκέπτες την “αγκάλιασαν” μια και η WhatsApp είναι μια ολοένα και πιο δημοφιλής μέθοδος επικοινωνίας.

Η AccorHotels εφάρμοσε επίσης πρόσφατα ψηφιακή τεχνολογία που επιτρέπει στους επισκέπτες να παραγγέλνουν τρόφιμα και ποτά, να πληρώνουν και να λαμβάνουν αποδείξεις από την ίδια πλατφόρμα μέσω των smartphones τους.