Σύνταξη: tourismtoday.gr
Τις βασικές τάσεις, εξελίξεις και καινοτομίες που αναμένεται να επηρεάσουν τη βιομηχανία ευεξίας στα ξενοδοχεία και να αλλάξουν το τοπίο στη διαμονή το επόμενο έτος, αποκαλύπτει η Accor.
Όπως υπογραμμίζει η Emlyn Brown, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Ευημερίας, Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Ανάπτυξης στην Accor «το 2025 η wellness θα ξεπεράσει τις φευγαλέες τάσεις και θα στηριχτεί στην επιστήμη και την αυθεντικότητα.
Καθώς οι καταναλωτές δίνουν ολοένα και περισσότερο προτεραιότητα στην αλήθεια έναντι της διαφημιστικής εκστρατείας, το μέλλον της υγείας θα καθοριστεί από ένα μείγμα τεχνολογίας, εμπιστοσύνης και διαφάνειας.
Ο δρόμος προς την πραγματική ευημερία είναι ξεκάθαρος. Ενημερωμένες επιλογές, βιώσιμες συνήθειες και ολιστική εστίαση σε ολόκληρο τον εαυτό.»
Πέρα από την έντονη προβολή: Αντίδραση κατά πειραματισμών
Το 2025, οι καταναλωτές θα απομακρυνθούν από τις μόδες και τους πειραματισμούς, τις γρήγορες επιδιορθώσεις και τους παραπλανητικούς ισχυρισμούς για την υγεία -ή το «πλύσιμο υγείας», που κυριαρχούν στα social media.
Με μια μελέτη που διαπίστωσε ότι μόνο το 2% του περιεχομένου βίντεο διατροφής στο TikTok είναι ακριβές, πλέον υπάρχει μια αυξανόμενη στροφή προς αξιόπιστες, επαγγελματικές συμβουλές υγείας.
Απογοητευμένοι και μπερδεμένοι από αναξιόπιστες πληροφορίες, οι άνθρωποι αναζητούν ολοένα και περισσότερο λύσεις ευεξίας βασισμένες σε τεκμηριωμένα στοιχεία έναντι των τάσεων που βασίζονται σε influencers.
Αθλητικές αποδράσεις ευεξίας: Η άνοδος μεταμορφωτικών εμπειριών αθλητισμού και φύσης
Τα ταξίδια ευεξίας εξελίσσονται, μεταβαίνοντας από την παθητική χαλάρωση σε δυναμικές, εστιασμένες στον αθλητισμό εμπειρίες.
Μετά την πανδημία, σημειώθηκε έξαρση στις υπαίθριες δραστηριότητες ευεξίας που βασίζονται σε αθλήματα, που κυμαίνονται από ποδηλατικές εκδρομές και περιπέτειες πεζοπορίας έως προκλήσεις υψηλής έντασης.
Φανταστείτε να συμμετάσχετε σε έναν ποδηλατικό σύλλογο με εκατό άλλους λάτρεις, να αντιμετωπίσετε τη γραφική διαδρομή 14 του Tour de France ή να προπονηθείτε σε μια ελίτ ακαδημία ποδοσφαίρου μαζί με επαγγελματίες.
Αυτή η ενεργή δέσμευση καλλιεργεί μια ισχυρή αίσθηση του ανήκειν και του κινήτρου, δημιουργώντας μεταμορφωτικές εμπειρίες για τους συμμετέχοντες.
Λειτουργικά ποτά ευεξίας: Το μέλλον των ποτών
Καθώς η κατανάλωση αλκοόλ συνεχίζει να μειώνεται παγκοσμίως, ιδιαίτερα μεταξύ της Gen Z, τα λειτουργικά ποτά ευεξίας βρίσκονται στο επίκεντρο και αναδιαμορφώνουν τις κοινωνικές συγκεντρώσεις.
Αυτά τα ποτά με συστατικά όπως το κολλαγόνο, το μαγνήσιο και τα βότανα γίνονται δημοφιλή και όχι άδικα. Μπορούν να βελτιώσουν την εστίαση, να ενισχύουν τη γνωστική λειτουργία και να παρέχουν ισορροπημένη ενέργεια χωρίς αλκοόλ.
Τα λειτουργικά ποτά πρόκειται να διαδραματίσουν εξέχοντα ρόλο στη φιλοξενία.
Γυμναστική εγκεφάλου: Βελτιστοποίηση της γνωστικής απόδοσης για μια μεγαλύτερη, υγιέστερη ζωή
Με το προσδόκιμο ζωής να αυξάνεται, η υγεία του εγκεφάλου έχει γίνει κορυφαία προτεραιότητα ευεξίας.
Οι καταναλωτές σε όλες τις ηλικιακές ομάδες (από 25 έως 75 ετών), αναζητούν ενεργά τρόπους για να ενισχύσουν τη γνωστική λειτουργία και τη νοητική διαύγεια.
Σε απάντηση, η αγορά εστιάζει σε τέσσερις βασικές τάσεις. Συμπληρώματα εγκεφάλου, ποτά με έγχυση νοοτροπικών, εγκεφαλικές συσκευές υψηλής τεχνολογίας και εξατομικευμένα προγράμματα εγκεφαλικών κυμάτων που έχουν σχεδιαστεί για τη βελτιστοποίηση της γνωστικής απόδοσης.
Πίσω στα βασικά: Η επιστροφή στις βασικές αρχές ευεξίας
Το 2025, η απλότητα θα βρεθεί στο επίκεντρο, δίνοντας έμφαση στους βασικούς πυλώνες της ευεξίας, όπως κίνηση, διατροφή και επίγνωση.
Οι ταξιδιώτες απομακρύνονται από πολύπλοκα σχήματα ευεξίας. Πλέον υιοθετούν πιο προσιτές δραστηριότητες όπως το περπάτημα, τα καταφύγια στη φύση, τις συνεδρίες στη σάουνα και την κολύμβηση ανοιχτής θάλασσας.
Αναζητούν καταλύματα που «αγκαλιάζουν» την ενσυνειδητότητα και αναγέννηση σε όλες τις καθημερινές εμπειρίες τους, ξπερνώντας τις κλασικές πρακτικές ευεξίας.
Λαθραίοι μυς: Μετατόπιση της εστίασης από την αισθητική στη λειτουργική φυσική κατάσταση
Η τάση με τους υπερβολικούς μύες εξασθενεί καθώς οι λάτρεις της φυσικής κατάστασης στρέφουν την εστίαση τους στην ισορροπία, την ευελιξία και τη λειτουργική μυϊκή ανάπτυξη.
Με έμφαση στο «να είσαι σε φόρμα παρά να δείχνεις σε φόρμα», οι προπονήσεις όπως σε πιλάτες αυξάνονται σε δημοτικότητα.
Αν και παραδοσιακά συνδεδεμένο με τη γυναικεία φυσική κατάσταση, το πιλάτες κερδίζει πλέον έλξη και στους άνδρες.
Αυτό δείχνει η άνοδος του hashtag #RealMenDoPilates, με τους άνδρες να αναγνωρίζουν όλο και περισσότερο τα πολυάριθμα οφέλη του.
Αρκετά ξενοδοχεία παρέχουν προγράμματα ευεξίας στο δωμάτιο που καθοδηγούν τους επισκέπτες σε πρακτικές όπως επανορθωτικής γιόγκα και διαλογισμού.
Ευεξία, ο τρόπος σου: Η συνεχής άνοδος εξατομικευμένων εμπειριών υγείας
Η προσαρμογή και η εξατομίκευση μεταμορφώνουν τη βιομηχανία ευεξίας, με το 82% να δηλώνει ότι οι προσαρμοσμένες εμπειρίες είναι το κλειδί για τις επιλογές στις επωνυμίας ξενοδοχείων.
Η πρόοδος στην τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης και φορητών συσκευών καθιστά ισχυρά τα υπερ-εξατομικευμένα σχέδια ευεξίας, τις προσαρμογές προπόνησης σε πραγματικό χρόνο και τις εξατομικευμένες πληροφορίες διατροφής.
Το καινοτόμα transforming δωμάτια σε ξενοδοχεία προσφέρουν στους επισκέπτες την ευελιξία να τα μετατρέψουν απρόσκοπτα σε λειτουργικό χώρο ευεξίας για δραστηριότητες όπως η γιόγκα ή ο διαλογισμός.
Αυτές οι αλλαγές δημιουργούν συναρπαστικές ευκαιρίες για τον τομέα της φιλοξενίας να προσφέρει υπερ-εξατομικευμένα προγράμματα ευεξίας, να δημιουργήσει ειδικά προγράμματα διατροφής για τους επισκέπτες, να βελτιώσει τις θεραπείες σπα, να παρέχει εξατομικευμένη θεραπεία ύπνου, καθοδηγούμενο διαλογισμό και δυναμικές εμπειρίες bathing, όλα με την τελευταία τεχνολογία.
Master διατροφολόγοι: Οι νέες διασημότητες του μαγειρικού κόσμου
Καθώς η διατροφή γίνεται κεντρική στην ευεξία, οι ειδικοί διατροφολόγοι παίρνουν τη θέση των διασημοτήτων σεφ.
Με την εξατομικευμένη αγορά διατροφής που προβλέπεται να φτάσει τα 23,3 δις δολάρια έως το 2027, τα άτομα αναζητούν ολοένα και περισσότερο εξατομικευμένες διατροφικές λύσεις για τη βελτίωση τόσο της σωματικής όσο και της ψυχικής υγείας.
Πολλά ξενοδοχεία υποστηρίζουν μια εξατομικευμένη διατροφική στρατηγική για μέλη και επισκέπτες. Υιοθετούν από ατομικές συνεδρίες διατροφικής καθοδήγησης έως ισορροπημένα, αναζωογονητικά και εξατομικευμένα μενού.
Το μενού επικεντρώνεται στη χρήση πέντε στοιχείων συστατικών όπως, γεύσεις, χρώματα, υφή και μέθοδο μαγειρέματος για να προσφέρουν τα πιάτα μια ολιστική, ενεργειακή γευστική εμπειρία.