Νέα έρευνα από την AeroCloud, την έξυπνη πλατφόρμα διαχείρισης αεροδρομίων, αποκαλύπτει ότι το 55% των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο θα δώσει προτεραιότητα στα ταξίδια μέσω αεροδρομίων που προσφέρουν μια «καλύτερη εμπειρία».
Αυτό αναφέρεται στην έκθεση «The Destination Airport: The Runway to Revenue Growth», στην οποία συμμετείχαν 2.000 Βρετανοί.
Η εμπιστοσύνη στο αεροδρόμιο ανήκει στο παρελθόν όταν επιλέγουν αεροδρόμια αναχώρησης, με μικρότερες ουρές και μειωμένους χρόνους αναμονής. Παράλληλα, η ασφάλεια και το check-in βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των εμπειριών που κάνουν τους επιβάτες να επιλέγουν να ταξιδέψουν από το ένα αεροδρόμιο στο άλλο.
Περίπου το 82% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα ξόδευαν περισσότερα εάν μπορούσαν να πραγματοποιήσουν το check-in και τον έλεγχο ασφαλείας πιο γρήγορα. Θα μεγιστοποιήσει επίσης τις δυνατότητες δαπανών του 66% των επιβατών που φτάνουν σκόπιμα νωρίς, ώστε να μπορούν να ψωνίσουν, να δειπνήσουν ή/και να χαλαρώσουν στο αεροδρόμιο.
Πόσα ξοδεύουν οι Βρετανοί στα καταστήματα των αεροδρομίων
Οι επιβάτες ξοδεύουν ήδη κατά μέσο όρο 58,45 δολάρια ανά επίσκεψη σε αγορές αφορολόγητων ειδών (όπως αρώματα, αλκοόλ και τσιγάρα).
- 48,29 δολάρια για πάρκινγκ ανά επίσκεψη.
- 45,75 δολάρια στα εστιατόρια.
- 38,12 δολάρια για δώρα.
Ωστόσο, το 52% των επιβατών αναφέρει ότι δεν έχει χρόνο να επισκεφτεί καταστήματα ή εστιατόρια, επειδή χρειάζεται πολύς χρόνος για να περάσουν από το αεροδρόμιο.
Η ποικιλία των προορισμών και των αεροπορικών εταιρειών είναι επίσης οδηγός για τους επιβάτες, παρατήρησε η AeroCloud. Πάνω από το ήμισυ θα πετούσαν από το ένα αεροδρόμιο σε άλλο επειδή εάν είχε φθηνότερες πτήσεις (57%). Άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν περιλαμβάνουν την ποικιλία των προσφερόμενων προορισμών (38%) και το κατά πόσο η προτιμώμενη αεροπορική εταιρεία λειτουργεί από το αεροδρόμιο (30%).
Τι χρειάζονται για να γίνουν αεροδρόμια προορισμού
Στην έκθεσή της, η AeroCloud καθορίζει ένα σχέδιο για τα μεμονωμένα αεροδρόμια να γίνουν «Αεροδρόμιο προορισμού». Ανέφερε ότι οι ηγέτες των αεροδρομίων πρέπει να κατανοήσουν και να αντιμετωπίσουν τις επιθυμίες και τις ανάγκες των επιβατών τους για να καλύψουν τη ζήτηση αεροπορικών ταξιδιών.
- Μείωση του χρόνου αναμονής: Πάνω από τους μισούς επιβάτες (56%) πιστεύουν ότι περνούν όλο τον χρόνο τους στα αεροδρόμια περιμένοντας σε ουρές και ως εκ τούτου δεν έχουν χρόνο να επισκεφτούν καταστήματα ή εστιατόρια. Πάνω από τους μισούς επιβάτες (51%) δηλώνουν ότι θα πλήρωναν περισσότερα για να επιταχύνουν αυτή τη διαδικασία, ώστε να μπορούν να περάσουν πιο γρήγορα στις αναχωρήσεις.
- Υπηρεσίες αυτοεξυπηρέτησης με δυνατότητα τεχνολογίας: Για το 32% των επιβατών, η διαθεσιμότητα επιλογών αυτοεξυπηρέτησης όπως τα περίπτερα check-in είναι καθοριστικός παράγοντας για την επιλογή ενός αεροδρομίου έναντι ενός άλλου. Το 48% θέλει επίσης να δει ενημερωμένους σαρωτές ασφαλείας να παρουσιάζονται για να εξοικονομούν με ασφάλεια την αφαίρεση υγρών και ηλεκτρικών αντικειμένων από τις τσάντες τους.
- Εκπτώσεις στα καταστήματα : το 82% των επιβατών πιστεύει ότι οι τιμές στα καταστήματα λιανικής και στα εστιατόρια του αεροδρομίου είναι πολύ υψηλές. Και το 42% αφιερώνει όσο το δυνατόν λιγότερο χρόνο σε αναχωρήσεις για να αποφύγει αυτό που θεωρεί ότι είναι περιττές δαπάνες. Προσφέροντας ελκυστικά κίνητρα, όπως κωδικούς έκπτωσης, τα αεροδρόμια μπορούν να δελεάσουν το 75% των επιβατών που μπαίνουν στον πειρασμό με προτάσεις αξίας, πρότεινε η AeroCloud.
- Επένδυση στην εμπειρία επαγγελματικού ταξιδιού: Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες στο Ηνωμένο Βασίλειο ξοδεύουν σχεδόν το διπλάσιο ποσό που δεσμεύουν οι ταξιδιώτες αναψυχής, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών γρήγορης διαδρομής, ηλεκτρονικών ειδών και λιανικής μόδας.
- Δημιουργία ενός περιβάλλοντος χωρίς αποκλεισμούς: Τα αεροδρόμια πρέπει να αναγνωρίσουν τη σημασία της τροφοδοσίας για όλους τους επιβάτες, δήλωσε η AeroCloud. Αυτό περιλαμβάνει τη βελτίωση της προσβασιμότητας για επιβάτες με αναπηρία, τη δημιουργία καθορισμένων περιοχών για επιβάτες νευροδιαφορών, όπως εκείνους με αυτισμό, και τη δημιουργία ζωνών στο αεροδρόμιο για διαφορετικές εμπειρίες.
- Υπηρεσίες για όλη την οικογένεια: Περίπου το 22% των επιβατών που ταξιδεύουν ως οικογένεια θα επέλεγε ένα αεροδρόμιο με βάση την φιλικότητα προς την οικογένεια. Το 68% θα ήταν επίσης πιο πιθανό να ξοδέψει χρήματα στο αεροδρόμιο εάν υπήρχαν διαθέσιμες εγκαταστάσεις ψυχαγωγίας.
- Αύξηση της ικανότητας εισαγωγής νέων αεροπορικών εταιρειών/δρομολογίων: Τρεις από τους τέσσερις κορυφαίους παράγοντες που επηρεάζουν τις αποφάσεις των επιβατών σχετίζονται με τους προορισμούς πτήσεων και τις αεροπορικές εταιρείες που τους εξυπηρετούν, σύμφωνα με την έρευνα.