
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Καθώς ο κόσμος ετοιμάζεται να τιμήσει την Παγκόσμια Ημέρα Γυναίκας στις 8 Μαρτίου, η Agoda αποκαλύπτει τις τάσεις στα ταξίδια για τις Ασιάτισσες το 2025.
Οι γυναίκες στην Ασία και οι συγκεκριμένες ταξιδιωτικές τους ανάγκες διαμορφώνουν το μέλλον του κλάδου.
Οι Ασιάτισσες πρωτοστατούν στην εξερεύνηση σε νέους προορισμούς με την οικογένεια και τους φίλους. Αυτό δείχνει έντονη επιθυμία για περιπέτεια και συντροφικότητα στις αποδράσεις τους.
Σε νέους προορισμούς
- Η τάση για ανακάλυψη νέων προορισμών αναδεικνύεται ως βασικός μοχλός, με το 60% των γυναικών να εκδηλώνει ενδιαφέρον σε σύγκριση με το 53% των ανδρών.
- Οι Ινδές και οι Ινδονήσιες είναι ιδιαίτερα πρόθυμες να ανακαλύψουν νέα μέρη, με το 80% και το 69% αντίστοιχα να δείχνει έντονη επιθυμία.
Αυτός ο ενθουσιασμός για νέες εμπειρίες αντανακλά μια ευρύτερη τάση περιέργειας και ανοιχτότητας σε διαφορετικούς πολιτισμούς και τοπία.
Επίσης, οι γυναίκες αγκαλιάζουν τη συγκίνηση του άγνωστου, κυνηγώντας μυθιστορηματικές εμπειρίες που υπόσχονται περιπέτεια και ανακάλυψη σε κάθε βήμα.
Οι κοινές περιπέτειες
- Οι Ασιάτισσες είναι επίσης πιο διατεθειμένες να ταξιδεύουν με τα αγαπημένα τους πρόσωπα, με το 40% να προτιμά διακοπές με την οικογένεια, από το 28% των ανδρών.
- Οι γυναίκες της Ινδονησίας ειδικότερα, είναι ενθουσιώδεις με τα οικογενειακά ταξίδια. Το 68% να εκφράζει αυτή την προτίμηση, υπογραμμίζοντας τη σημασία των κοινών εμπειριών και τη δημιουργία μόνιμων αναμνήσεων με αγαπημένα πρόσωπα.
- Επιπλέον, είναι πιο πιθανό να ταξιδεύουν με μια ομάδα φίλων από τους άνδρες, με τις Γιαπωνέζες και τις Ινδές να προηγούνται με 29% και 25% αντίστοιχα.
Αυτή η τάση υπογραμμίζει την αξία που δίνουν οι γυναίκες στη συντροφικότητα και τη χαρά να ξεκινούν συναρπαστικά νέα ταξίδια με στενούς συντρόφους.
Ταξιδεύοντας solo στο όνομα της αυτο-ανακάλυψης
Όταν πρόκειται για solo ταξίδια, οι άνδρες δείχνουν μεγαλύτερη προτίμηση στο 24%, σε σύγκριση με το 15% των γυναικών.
Ωστόσο, αυτές από το Χονγκ Κονγκ και από την Ταϊλάνδη είναι οι πιο πιθανό να ξεκινήσουν σόλο περιπέτειες, με 25% και 22%, αντίστοιχα.
Αυτή η τάση για μεμονωμένα ταξίδια, αντανακλά την όρεξη για προσωπική ανάπτυξη και αυτοανακάλυψη μέσω του ταξιδιού.
Οι περισσότεροι Ασιάτες τουρίστες -ανεξαρτήτως φύλου- προτιμούν ένα ταξίδι πέντε έως δέκα ημερών, με τις γυναίκες να δείχνουν ελαφρώς μεγαλύτερη προτίμηση (48%), σε σχέση με το 40% των ανδρών.
Αυτή η τάση είναι ιδιαίτερα έντονη μεταξύ των γυναικών από την Ινδία και το Χονγκ Κονγκ, όπου τα δύο τρίτα των Ινδών γυναικών και το 68% από το Χονγκ Κονγκ προτιμούν αυτή τη διάρκεια, δίνοντας αρκετό χρόνο για να βυθιστούν σε νέους πολιτισμούς.