Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τους λόγους που απογοητεύονται στα αεροπορικά ταξίδια οι τουρίστες από Ασία-Ειρηνικό (APAC), αποκαλύπτει η έρευνα Travel Bugbears Survey 2023 της Agoda, σε 10 αγορές στην περιοχή.

Στις πτήσεις φαίνεται να υπάρχουν πολλές κακοτοπιές για τους τουρίστες της APAC. Από τους υπερβολικά φλύαρους συνεπιβάτες μέχρι τους καταληψίες του προσωπικού χώρου.

Η αγενής εισβολή στον προσωπικό χώρο είναι το νούμερο ένα μπελάς των ταξιδιωτών. Οι τουρίστες από Νότια Κορέα, Ταϊλάνδη και Ταϊβάν προσβάλλονται περισσότερο από την εισβολή στον προσωπικό χώρο.
Είτε πρόκειται για κατάληψη στο μπράτσο της θέσης, είτε για σωματικό θόρυβο και δυσάρεστες οσμές από ακάλυπτα πόδια.

Όπως είναι αναμενόμενο, οι καθυστερήσεις πτήσεων κατέχουν υψηλή θέση. Έρχονται δεύτερες στη λίστα με τα παράπονα των επιβατών σε ολόκληρη την APAC.

Η υπομονή των ταξιδιωτών από τις Φιλιππίνες φτάνει σε οριακό σημείο στις καθυστερήσεις πτήσεων. Την κατατάσσουν στην κορυφή των προβλημάτων τους, όπως και οι ταξιδιώτες από τη Μαλαισία, την Ινδονησία και το Βιετνάμ.

Στην τρίτη θέση των μεγαλύτερων ενοχλήσεων βρίσκεται η παρουσία φωνακλάδων επιβατών.
Πρόκειται για υπερβολικά ομιλητικούς συνεπιβάτες, ζευγαριών που βγάζουν τα άπλυτα τους στη φόρα ή θορυβώδεις ομάδες με δυνατή μουσική ή άτομα που ενοχλούν με τα παιχνίδια τους όλη την πτήση.

Οι Αυστραλοί και οι Μαλαισιανοί είναι λιγότερο ευαίσθητοι στο θόρυβο.
Αντίθετα οι ταξιδιώτες της Ταϊβάν και της Νότιας Κορέας εκτιμούν πιο ήρεμες εμπειρίες πτήσης.

Οι Ιάπωνες, επίσης εκτιμούν την ηρεμία και την ησυχία. Ωστόσο, είναι η μόνη αγορά που εκφράζει ως κύριο παράπονο της τη δυσανεξία της για τους ενοχλητικούς επιβάτες που είναι αγενείς προς το πλήρωμα καμπίνας.

Οι τουρίστες από την Ινδία αξιολογούν την καθυστέρηση των πτήσεων ως την κύρια πηγή εκνευρισμού τους, με τους φωνακλάδες ταξιδιώτες και την αγενή συμπεριφορά να ισοβαθμούν στη δεύτερη θέση. Ο περιβόητος “πόλεμος” με το μπράτσο της θέσης καταλαμβάνει την τρίτη θέση.

Πηγή: Agoda