• Ο όμιλος Air France-KLM, ηγέτης στην κατηγορία «Αερομεταφορείς» και τον ευρύτερο τομέα “Μεταφορές” στον δείκτη Dow Jones Sustainability Index – DJSI
  • Η Air France, συνεργάτης της Διάσκεψης των Ηνωμένων Εθνών για την Κλιματική Αλλαγή (COP 21)

Για 11η συνεχή χρονιά, ο Δείκτης Βιωσιμότητας Dow Jones (Dow Jones Sustainability Index –DJSI*), ο  διεθνής δείκτης αξιολόγησης εταιριών σχετικά με τις επιδόσεις τους σε ότι αφορά την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, αξιολόγησε τον όμιλο Air France-KLM  ως ηγέτη στην κατηγορία «Αερομεταφορείς». Για έβδομη χρονιά, ο όμιλος είναι επίσης ηγέτης στην ευρύτερη κατηγορία «Μεταφορές» στην οποία συμπεριλαμβάνονται οι αεροπορικές, σιδηροδρομικές, ακτοπλοϊκές και οδικές μεταφορές καθώς επίσης και η εκμετάλλευση αερολιμένων. Η Air France-KLM είναι ένας από τους 24 πιο υπεύθυνους ομίλους στον κόσμο, ο καθένας στον δικό του τομέα δραστηριότητας.

«Κάθε μέρα, ο Όμιλος Air France-KLM κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να σχεδιάσει το μέλλον των αερομεταφορών. Θέλουμε η υπηρεσία αυτή που παρέχουμε να είναι καινοτόμα και υπεύθυνη και να εμπεριέχει φροντίδα. Είμαι ενθουσιασμένος με αυτό το βραβείο και αυτή την αναγνώριση από τον DJSI. Ο Όμιλός μας και κάθε μία από τις εταιρίες μας μπορεί να είναι υπερήφανη. Σκοπεύουμε να διατηρήσουμε την ηγετική μας θέση στον κλάδο των αερομεταφορών» δήλωσε ο Alexandre de Juniac, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Air France-KLM.

«Την ημέρα της έναρξης της Διάσκεψης των Ηνωμένων Εθνών για την Κλιματική Αλλαγή, COP21, της οποίας η Air France είναι εταίρος, η απονομή αυτού του βραβείου υπογραμμίζει τη μακροχρόνια δέσμευσή μας για την εταιρική κοινωνική ευθύνη. Η δέσμευση αυτή βρίσκεται στον πυρήνα της εταιρικής στρατηγικής μας», πρόσθεσε ο Frédéric Gagey, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Air France.

«Πρόκειται για ένα εξαιρετικό επίτευγμα, το να κατορθώνουμε να διατηρούμε την ηγετική μας θέση για τόσο μεγάλο διάστημα. Το γεγονός αυτό δεν επιβεβαιώνει απλά ότι είμαστε μια υπεύθυνη εταιρία, αλλά ότι επιδιώκουμε την καινοτομία και κατανοούμε τη σοβαρότητα της ευθύνης μας σε σχέση με το περιβάλλον και την κοινωνία. Η KLM το έχει επανειλημμένα αποδείξει αυτό» δήλωσε ο Pieter Elbers, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της KLM Royal Dutch Airlines.

Για να εντάξει την εταιρική κοινωνική ευθύνη στις δραστηριότητες και λειτουργίες της, ο Όμιλος Air France-KLM επικεντρώνεται σε τέσσερις βασικούς άξονες:

  • Μείωση των επιπτώσεων στο περιβάλλον, βελτιστοποιώντας τις λειτουργίες, καινοτομώντας στην αλυσίδα εφοδιασμού και εμπλέκοντας όλο το προσωπικό και το σύνολο της βιομηχανίας.
  • Συνυπολογισμός των προκλήσεων της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης σε όλη την αλυσίδα παροχής υπηρεσιών με στόχο την προσφορά στους πελάτες καινοτόμων και υπεύθυνων προϊόντων και υπηρεσιών.  
  • Προώθηση μιας υπεύθυνης πολιτικής ανθρώπινων πόρων και ενθάρρυνση της προσωπικής ανάπτυξης που εξασφαλίζει την δημιουργία κινήτρων και επαγγελματισμό από την πλευρά των εργαζομένων.
  • Συμβολή στην οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη των περιοχών όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος.

Ανάμεσα στις καινοτόμες πρωτοβουλίες που ελήφθησαν πρόσφατα περιλαμβάνεται και η απόφαση για συνέχιση της χρήσης βιοκαυσίμων από τον Όμιλο Air France-KLM σε αρκετές πτήσεις και η  ενθάρρυνση της βιομηχανίας να δημιουργήσει μια αγορά για τα βιοκαύσιμα. Ο Όμιλος έχει επίσης επενδύσει στον οικολογικό σχεδιασμό των προϊόντων που χρησιμοποιούνται κατά την πτήση με στόχο τη μείωση των εκπομπών άνθρακα.