Η Airbnb έχει μεταμορφώσει τα ταξίδια και την ταξιδιωτική εμπειρία και αυτή η μεταμόρφωση έχει γίνει μια πραγματική πρόκληση για πολλά ξενοδοχεία σήμερα.

Η Airbnb μείωσε στις παροχές της τις παραδοσιακές ανέσεις που είχαμε συνηθίσει στα ξενοδοχεία και έχει επικεντρωθεί στον κοινοτικό, τοπικό και πολιτιστικό τουρισμό και δεν είναι τυχαίο πως σπεσιαλίστες της αγοράς περιγράφουν την Airbnb ως μια μεγαλύτερη και νεότερη ψηφιακή έκδοση των Boutique Hotels.

Ενώ τα ξενοδοχεία εστιάζουν τη στρατηγική τους στην ιδιοκτησία πόρων (δηλ. δωμάτια) και στο πως θα αυξήσουν τα ποσοστά πληρότητας, η Airbnb επικεντρώνεται στη διαχείριση της αγοράς και στην εμπειρία του επισκέπτη.

Στοιχεία από το eMarketer δείχνουν ότι σήμερα οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να επιλέξουν ξενοδοχεία για βραχυπρόθεσμες διαμονές, ενώ όσο μεγαλύτερη είναι η διαμονή, τόσο πιο πιθανό είναι να χρησιμοποιήσουν την Airbnb.

Η Airbnb, μια από τις μεγαλύτερες επιτυχημένες εταιρείες του είδους της, το 2017 είχε 106,9 εκατομμύρια επισκέψεις στον ιστότοπό της, δηλαδή αύξηση κατά 31% από το 2016.