Νέα υπηρεσία πληρωμής εισάγει η Airbnb για τους χρήστες της, με την οποία θα επιτρέπεται η πληρωμή του μισού ποσού όταν γίνεται η κράτηση και του υπόλοιπου με το check-in.

Η εν λόγω υπηρεσία θα ονομάζεται Pay Less Up Front και χάρη σε αυτή οι επισκέπτες δεν θα χρειάζεται να πληρώσουν το συνολικό κόστος της διαμονής τους κατά την πραγματοποίηση της κράτησης online προκειμένου να επιβεβαιώσουν την κράτησή τους. Έτσι μόνο ένα μέρος του κόστους θα χρειαστεί να κατατίθεται την ημέρα της κράτησης.

Η εταιρεία αναφέρει ότι ο νέος αυτός τρόπος πληρωμής θα ωφελήσει επίσης τους οικοδεσπότες, καθώς οι επισκέπτες είναι πιθανό να δείξουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την κράτησή τους αν μπορούν να κλιμακώσουν την πληρωμή τους.

Το Pay Less Up Front θα είναι διαθέσιμο στους περισσότερους επισκέπτες μέσω της σελίδας πληρωμής όταν κάνουν κράτηση. Για να δικαιούται κανείς τη συγκεκριμένη δυνατότητα πληρωμής, το ελάχιστο κόστος θα πρέπει να είναι $ 250 και η κράτηση πρέπει να γίνει τουλάχιστον 14 ημέρες πριν από το check-in.

Επειδή οι πολιτικές ακύρωσης ποικίλλουν ανάλογα με την υποδοχή στην πλατφόρμα, η ημερομηνία της τελικής πληρωμής θα είναι διαφορετική για κάθε κράτηση.

Συνδεδεμένο ταξίδι

Εν τω μεταξύ, μια νέα εφαρμογή απευθύνεται σε ταξιδιώτες που προτιμούν να κάνουν κράτηση διακοπών μέσω τουριστικών εταιρειών, παρά να τις οργανώσουν οι ίδιοι μέσω υπηρεσιών όπως η Airbnb.

Η Travel Corporation (TTC) ξεκίνησε την εφαρμογή My Travel Portal για πελάτες που έχουν κάνει κράτηση για διακοπές μέσω Trafalgar, Contiki, Insight Vacations, Luxury Gold ή CostSaver, για να συνομιλήσουν με τους άλλους ταξιδιώτες και να μοιραστούν φωτογραφίες από την ταξιδιωτική τους εμπειρία.

Η TTC ισχυρίζεται ότι πρόκειται για μια παγκόσμια πρωτιά στην ταξιδιωτική βιομηχανία. Η ψηφιακή πλατφόρμα διαθέτει μια υπηρεσία συνομιλίας για να συνδεθεί κανείς με τον ταξιδιωτικό διευθυντή και τους άλλους ταξιδιώτες, ένα ταξιδιωτικό περιοδικό, ένα μέρος για να μοιράζονται σχέδια και φωτογραφίες, αποθήκευση ηλεκτρονικής τεκμηρίωσης, εύκολο check in στο ξενοδοχείο και δυνατότητα αποστολής μελλοντικών διαιτητικών απαιτήσεων επόμενο ξενοδοχείο.