Σήμερα, την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού, εμπνευσμένη από την αυξανόμενη τουριστική ζήτηση και με τους ταξιδιώτες στην Ινδία να αγκαλιάζουν νέες μορφές ταξιδιού, η Airbnb παρουσίασε μια σειρά από βασικές ταξιδιωτικές τάσεις που εμφανίστηκαν στην Ινδία και αντικατοπτρίζει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές βλέπουν τα ταξίδια σύμφωνα με τη νέα κανονικότητα.

Οι Ινδοί ταξιδιώτες συνεχίζουν να απολαμβάνουν τα ταξίδια τους σε εσωτερικούς προορισμούς. Αυτό σημαίνει ότι περισσότεροι άνθρωποι έχουν κοιτάξει να εξερευνήσουν νεότερους προορισμούς που προσφέρουν τοπικές εμπειρίες. Οι αναζητήσεις για διεθνείς περιοχές αυξάνονται επίσης καθώς περισσότερα μέρη αρχίζουν να άρουν τους περιορισμούς.

Τα δεδομένα υπογραμμίζουν επίσης τον τρόπο με τον οποίο οι οικοδεσπότες επωφελήθηκαν από την ενοικίαση των χώρων τους.

Η Airbnb επισημαίνει μερικές από τις βασικές τάσεις που παρατηρήθηκαν στο Η1 2021 που δημιουργούν μια εικόνα ταξιδιού στο νέο κανονικό:

Περισσότεροι Ινδοί εξερευνούν ευέλικτη διαμονή και μοναδικά καταλύματα όταν ταξιδεύουν

Ο προγραμματισμός ταξιδιών σε μοναδικά μέρη έγινε πολύ πιο εύκολος με την παγκόσμια κυκλοφορία των Flexible Destinations. Αυτή η δυνατότητα ενώνεται με μια σειρά νέων ευέλικτων καινοτόμων προϊόντων που έχουν σχεδιαστεί για να μεταμορφώσουν πλήρως την εμπειρία περιήγησης και κράτησης στην Airbnb.

Κάνοντας κλικ στο «Είμαι ευέλικτος» θα αποκαλυφθούν μοναδικές κατηγορίες καταχωρίσεων-από πλωτά σκάφη έως θόλους, ακόμη και ιδιωτικά νησιά-με την πλησιέστερη στην τοποθεσία του επισκέπτη στην κορυφή της λίστας. Οι επισκέπτες μπορούν επίσης να δουν τα αποτελέσματα αναζήτησης που εμφανίζονται στο χάρτη και απλώς να εισαγάγουν τις ημερομηνίες που θέλουν να ταξιδέψουν ή να αναζητήσουν με ευέλικτες ημερομηνίες (π.χ. Σαββατοκύριακο, εβδομάδα ή μήνα) για να κλείσουν εύκολα ένα ταξίδι σε μια μοναδική ιδιοκτησία

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Airbnb India, οι ταξιδιώτες ανακαλύπτουν νέες εμπειρίες διαμονής όταν ταξιδεύουν. Η λειτουργία Ευέλικτοι προορισμοί στην πλατφόρμα Airbnb βοηθά επίσης τους ταξιδιώτες να εξερευνήσουν και να αναδείξουν ενδιαφέροντα μέρη κοντά και μακριά. Επιπλέον, τα δεδομένα μας δείχνουν ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για ιδιαίτερα καταλύματα.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Airbnb διαθέτει πάνω από 170.000 από αυτά τα είδη ακινήτων για να διαλέξετε, αύξηση 30% σε σχέση με τον Μάιο του 2019. Ο αριθμός των αναζητήσεων για μοναδικές καταχωρίσεις τον Ιούνιο του 2021 ήταν 94 % υψηλότερος σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2019.

Μοναδικές καταχωρίσεις

Οι οικοδεσπότες από την Ινδία έχουν κερδίσει συνολικά περισσότερα από 3,2 εκατομμύρια INR από την έναρξη της πανδημίας (11 Μαρτίου 2020 έως 30 Απριλίου 2021).

Τα δεδομένα αναζήτησής αποκάλυψαν επίσης ότι από τους Ινδούς ταξιδιώτες, το Farmstays είναι ο κορυφαίος τύπος καταλύματος, ακολουθούμενο από εξοχικές κατοικίες.

Η Γκόα παραμένει βασικός εγχώριος προορισμός. Η Γκόα εξακολουθεί να είναι ο προορισμός με τις περισσότερες αναζητήσεις για κατοικίες, ακολουθούμενη από το Δελχί, τη Λοναβάλα και το Μπανγκαλουρού.

Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα διεθνή ταξίδια συνεχίζει να ενισχύεται. Με το άνοιγμα των ταξιδιωτικών φούσκων με διαφορετικές χώρες, το συναίσθημα για τα διεθνή ταξίδια, όπως αποδεικνύεται από τις αναζητήσεις για προορισμούς όπως ο Καναδάς, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ευρώπη και τα ΗΑΕ αυξάνεται.

Το μέλλον των ταξιδιών είναι βιώσιμο. Υπάρχει ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον μεταξύ των Ινδών ταξιδιωτών για να κάνουν βιώσιμες επιλογές όταν ταξιδεύουν. Η πλειοψηφία των επισκεπτών έχει αναζητήσει ενεργά οικολογικά χαρακτηριστικά στα επιλεγμένα καταλύματά τους.

Η άνοδος των ψηφιακών νομάδων και η ανάγκη να παραμένουμε συνδεδεμένοι ανά πάσα στιγμή είναι σημαντικά.

Ο Amanpreet Bajaj, γενικός διευθυντής της Airbnb India, της Νοτιοανατολικής Ασίας, του Χονγκ Κονγκ και της Ταϊβάν, δήλωσε:

«Η ζήτηση για ταξίδια αυξάνεται και ο τομέας δείχνει θετικά σημάδια ότι μπορεί να ανταποκριθεί στην πρόκληση της ανάκαμψης. Οι Ινδοί ταξιδιώτες είναι πάντα πρόθυμοι να εντοπίσουν μοναδικά καταλύματα που μπορεί να μην είχαν ξαναζητήσει. Οι ταξιδιώτες γίνονται επίσης όλο και πιο ευαισθητοποιημένοι για βιώσιμα ταξίδια και για φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές όταν ταξιδεύουν. Στόχος μας είναι επίσης να καλλιεργήσουμε τη μικροεπιχειρηματικότητα και είμαστε ευτυχείς που βλέπουμε οικοδεσπότες από δημογραφικά στοιχεία να επωφελούνται από την πρόσφατη αύξηση των ταξιδιών ».