Σύμφωνα με ανακοίνωση της Air France-KLM  για τα οικονομικά αποτελέσματα του 2014,τα έσοδα διατηρούνται σταθερά στα € 24,9 δισεκατομμύρια, παρουσιάζοντας αύξηση 0,3% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά .Ακόμη,τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανέρχονται στα 1,589 δις ευρώ, παρουσιάζοντας υποχώρηση κατά € 266 εκατομμύρια.Τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανέρχονται στα 2,014 δις, παρουσιάζοντας αύξηση κατά € 159 εκατομμύρια και έχοντας εξαιρέσει την αρνητική επίδραση της απεργίας των πιλότων της Air France. Το λειτουργικό αποτέλεσμα μειώθηκε κατά €129 εκατομμύρια, στα €275 εκατομμύρια.Τρίτο κατά σειρά έτος μείωσης του ανά μονάδα κόστους κατά 1,3%.Οι καθαρές ζημιές συρρικνώθηκαν στα € 198 εκατομμύρια, αποφέροντας αύξηση μεγαλύτερης του 1,6 δις ευρώ.Το προσαρμοσμένο καθαρό αποτέλεσμα για τον όμιλο συρρικνώθηκε στα € 535 εκατομμύρια.Το καθαρό χρέος των € 5,41 εκατομμυρίων αυξήθηκε κατά € 59 εκατομμύρια σε σύγκριση με τα τέλη του 2013 .Η επιβατική κίνηση αυξήθηκε κατά 1,3%, από 86,22 εκατομμύρια επιβάτες το 2013 σε 87,35 εκατομμύρια επιβάτες το 2014.

O διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Αλεξάντρ ντε Ζινιάκ διατύπωσε τις εξής παρατηρήσεις: «Το στρατηγικό πλάνο του 2015, ολοκληρώθηκε στο τέλος του 2014 έχοντας πετύχει τον στόχο για την ανάκαμψη της ανταγωνιστικότητας του ομίλου AirFrance-KLM. Τα αποτελέσματα του 2014 μιλούν από μόνα τους: Παρά το δύσκολο και ανταγωνιστικό πλαίσιο και έχοντας αντισταθμίσει το κόστος της απεργίας των πιλότων, το EBITA αυξήθηκε πάνω από 50% στα τελευταία τρία χρόνια ενώ οι ταμειακές ροές από λειτουργική δραστηριότητα υπερτριπλασιάστηκαν αγγίζοντας σχεδόν τα 1,5 δις ευρώ. Αυτό το ουσιαστικό βήμα για την ανάκαμψη του ομίλου έγινε πραγματικότητα χάρη στην ολοκληρωτική προσήλωση του προσωπικού. Με το Perform 2020, το επιχειρησιακό σχέδιο που παρουσιάστηκε λίγους μήνες νωρίτερα, ο όμιλος AirFrance-KLM εστιάζει στο μέλλον: Συνεχίζοντας τις μεταρρυθμίσεις, ο όμιλος επενδύει σε προϊόντα, εμπορικά σήματα και επιχειρησιακούς τομείς με περιθώρια ανάπτυξης όπως οι Low Cost και ο τομέας συντήρησης αεροσκαφών. Αποφασίζοντας σήμερα να εντείνει της προσπάθειες για τη μείωση του κόστους ανά μονάδα και τη προσαρμογή των επενδυτικών σχεδίων του, ο όμιλος εξασφαλίζει ότι θα επιτύχει τους στόχους του για την βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς του.»