Τις απαραίτητες συμβουλές δίνει η AirHelp στους επιβάτες ώστε να μάθουν πώς να διεκδικούν αποζημίωση σε περίπτωση καθυστερήσεων ή ακυρώσεων πτήσεων, λόγω κακών καιρικών συνθηκών.

Η AirHelp, λοιπόν σας συμβουλεύει:

«Έχετε ποτέ βρεθεί σε πτήση που να έχει καθυστερήσει ή να έχει ακυρωθεί λόγω καιρικών συνθηκών; Όπως πλέον αποδεικνύεται, κάθε άλλο παρά αβοήθητοι είστε. Στην πραγματικότητα, έχετε πολλά περισσότερα δικαιώματα από όσα φαντάζεστε.

Το δικαίωμα στη φροντίδα (φαγητό, κλήσεις ή κατάλυμα κτλ.) πρέπει να παραχωρείται ακόμα και σε περίπτωση έκρηξης ηφαιστείου, σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο! Σχετικά με το δικαίωμα στη λήψη αποζημίωσης και, αν είναι δυνατόν, στην πτήση επιστροφής πίσω στον πρώτο σταθμό αναχώρησης ή στην εναλλακτική πτήση προς τον τελευταίο προορισμό, το Δικαστήριο δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη τη θέση του, αλλά είναι ορθό να υποθέσουμε ότι οι αερογραμμές πρέπει να συμμορφώνονται επίσης με τις υποχρεώσεις.

«Ενώ η αερογραμμή δεν είναι υπεύθυνη, υπό τον κανονισμό EC 261 της Ευρωπαϊκή Ένωσης και άλλους παρόμοιους νόμους για τους επιβάτες αερογραμμών, να παρέχει αποζημίωση καθώς η διακοπή πτήσης θεωρείται «ακραία συνθήκη», η αερογραμμή έχει παρ’ όλα αυτά υποχρέωση να παρέχει ενίσχυση, με δωρεάν φαγητό και ποτό, διανυκτέρευση σε κατάλυμα αν χρειάζεται, δύο τηλεφωνικές κλήσεις και πρόσβαση σε emails, τονίζει η υπεύθυνη της Airhelp για την Ελλάδα, κα Χρύσα Πομόνη»

Οι επιβάτες πληρούν τις προϋποθέσεις για να λάβουν αποζημίωση σε περιπτώσεις εκτός των έκτακτων συνθηκών κι όταν ο αερομεταφορέας έχει την πλήρη ευθύνη.

Τα κριτήρια είναι τα εξής:

Εχουν καθυστέρηση δύο ωρών και ταξιδεύουν 1,500 χιλιόμετρα ή λιγότερα
Εχουν καθυστέρηση τριών ωρών και ταξιδεύουν σε εσωτερική πτήση εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης πάνω από 1,500 χιλιόμετρα
Εχουν καθυστέρηση τριών ωρών και ταξιδεύουν σε πτήση εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης μεταξύ 1,500- 3,500 χιλιομέτρων
Εχουν καθυστέρηση τεσσάρων ωρών και ταξιδεύουν σε πτήση εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης πάνω από 3,500 χιλιόμετρα

Οι επιβάτες των αερογραμμών που βιώνουν καθυστέρηση ή ακυρώνονται οι πτήσεις τους μπορούν να ελέγξουν αν πληρούν τις προϋποθέσεις για αποζημίωση στο αεροδρόμιο ή καθοδόν, και να προσφύγουν σε πολύ σύντομο χρόνο μέσω της δωρεάν εφαρμογής AirHelp για κινητά, που είναι διαθέσιμη για iOS και Android.

Πώς να υποβάλετε αίτημα για αποζημίωση με την AirHelp

Εάν επιθυμείτε την υποβολή αξίωσης χωρίς ταλαιπωρία τότε καταθέστε το αίτημά σας μέσω της AirHelp! Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να υποβάλετε το αίτημά σας, δίνεται τα στοιχεία της πτήσης σας και να χαλαρώσετε ενώ εμείς θα κάνουμε τα υπόλοιπα. (Παρέχουμε και νομική υποστήριξη όπου χρειάζεται). Δουλειά μας είναι να οδηγήσουμε το αίτημα σας στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στο σωστό χρόνο. Οι διακοπές σας μπορούν να γίνουν πιο ξέγνοιαστες, γνωρίζοντας ότι έχετε κάποιον στο πλάι σας να σας υπενθυμίζει τα δικαιώματα σας και πώς να τα διεκδικείτε.

Μπόνους Tip: Έχετε την δυνατότητα να λάβετε αποζημίωση για πτήσεις ως και 3 χρόνια πριν! Δεν κοστίζει τίποτα να δοκιμάσετε αν σας αντιστοιχεί αποζημίωση και για προηγούμενες φορές που είχατε άσχημη εμπειρία με πτήσεις σας, λοιπόν.
Ελέγξτε αν δικαιούστε αποζημίωση

Αγωνιστείτε για τα δικαιώματά σας ως επιβάτης

Καθυστερήσεις πτήσεων πάντα συμβαίνουν, όμως αυτό δε σημαίνει ότι είστε υποχρεωμένοι να το αποδεχτείτε. Ίσως να δικαιούστε αποζημίωση έως και 680 δολ. σε περίπτωση που η πτήση σας έχει καθυστερήσει, ακυρωθεί ή έχει υπάρξει overbooking μέσα στα τελευταία τρία χρόνια».