Άνοδο στα έσοδα και τα  κέρδη του τελευταίου τριμήνου ανακοίνωσε χθες η Alibaba, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών.

Ειδικότερα, τα κέρδη του κινεζικού κολοσσού στο ηλεκτρονικό εμπόριο άγγιξαν τα 5,26 γουάν ανά μετοχή, από 3,61 γουάν ανά μετοχή το ίδιο διάστημα του περασμένου έτους.

Επιπλέον, ενισχημένα κατά 55% σε 34,29 δισ. γουάν, από 22,17 δισ ήταν τα έσοοδα συγκριτικά με πέρυσι.

Οι αναλυτές της Thomson Reuters ανέμεναν προσαρμοσμένα κέρδη ύψους 4,68 γουάν ανά μετοχή, από έσοδα 34,02 δισ., σύμφωνα με το CNBC.

«Πέραν των ισχυρών επιδόσεων της βασικής μας εμπορικής επιχείρησης, είμαστε ικανοποιημένοι με τη συνεχιζόμενα ραγδαία ανάπτυξη στις δραστηριότητες cloud», επεσήμανε ο Daniel Zhang, διευθύνων σύμβουλος της Alibaba Group. «Βλέπουμε επίσης τεράστιες δυνατότητες στην πρόσφατα ενσωματωμένη μονάδα ψηφιακών μέσων και ψυχαγωγίας», πρόσθεσε.

Ο συνολικός όγκος εμπορευμάτων, δηλαδή η αξία των συναλλαγών που εκτελούνται από τρίτα μέρη μέσα από τις πλατφόρμες της εταιρίας –μια μέτρηση που παρακολουθεί στενά η Wall Street-, ενισχύθηκε το τελευταίο τρίμηνο κατά 24,4% σε 837 δισ. γουάν.

Παράλληλα, τα έσοδα της κινεζικής εταιρίας από τις δραστηριότητες του ηλεκτρονικού λιανικού εμπορίου, διπλασιάστηκαν στο τρίμηνο και ανήλθαν στα  17,51 δισ. γουάν. Οι μηνιαίως ενεργοί χρήστες αυξήθηκαν κατά 39% την ίδια αυτή περίοδο.

Το Σεπτέμβριο, η ερευνητική εταιρία eMarketer υποστήριξε πως η Alibaba αναμένεται να ξεπεράσει την Baidu ως ο μεγαλύτερος παίκτης στην κινεζική αγορά ψηφιακής διαφήμισης. Εκτίμησε πως το μερίδιο αγοράς της Alibaba θα ενισχυθεί κατά τέσσερις ποσοστιαίες μονάδες σε 29%, καθώς και ότι τα έσοδα από την ψηφιακή διαφήμιση θα αυξηθούν κατά 54% φέτος.