“The future is looking up” από την Alitalia, η οποία παρουσίασε σε περισσότερους από 350 ταξιδιωτικούς πράκτορες, τις καινοτομίες και τις αναπτυξιακές στρατηγικές της.

Ο έκτακτος επίτροπος της Alitalia, Luigi Gubitosi στην εναρκτήρια ομιλία του δήλωσε πως το 2017 ήταν ένα δύσκολο έτος, όμως τώρα είναι η κατάλληλη ώρα για την επιστροφή της Αlitalia στην ανάπτυξη καθώς η εταιρεία των ιταλικών αερογραμμών άλλαξε μεγάλο μέρος της διοίκησης της χάρη στην εμπιστοσύνη τόσο των Ιταλών όσο και των ξένων φορέων και κατάφερε να σημειώσει αύξηση εσόδων 4%.

Eπιπλέον, η Alitalia είναι η πιο ακριβής αεροπορική εταιρεία, αφού το 91% των πτήσεων της είναι πάντα στην ώρα τους και αποχωρούν από το αεροδρόμιο του Fiumicino, το οποίο είναι από τα πιο καλά οργανωμένα αεροδρόμια διεθνώς.

Ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας Fabio Lazzerini μίλησε ενθουσιασμένος για το μέλλον παρουσιάζοντας τις μετρήσεις των τριών τελευταίων μηνών, οι οποίες παρουσιάζουν αύξηση κρατήσεων 6,4 και αύξηση μέσης αξίας 10% σε σύγκριση με τον Ιούνιο του 2017 όπου υπήρχε 65% πτώση του αριθμού των κρατήσεων.

Για την καλοκαιρινή περίοδο η Alitalia έχει προγραμματίσει πτήσεις προς τα ελληνικά νησιά, τις Βαλεαρίδες νήσους και την Κύπρο, για τις οποίες οι πελάτες θα μπορούν να κλείσουν τα εισιτήρια τους και από την ιστοσελίδα “Destination Italy”.

Επίσης, από Οκτώβριο θα προστεθούν νέες πτήσεις από/προς Μαυρίκιο, έπειτα από τις κερδοφόρες πτήσεις από/πρός τις Μαλδίβες, αφού η Alitalia σκοπέυει να ενισχύσει το δίκτυο της στον Ινδικό, ενώ θα πραγματοποιηθεί επανέναρξη δρομολογιων έπειτα από οκτώ χρόνια στο Νέο Δελχί και στο Γιοχάνεμπουργκ.

Όμως η εμπορική στρατηγική της Alitalia δε σταματά εκεί, αφού στις έξι υπάρχουσες πτήσεις Μιλάνο- Λονδίνο, προστέθηκαν άλλες δύο με χαμηλούς ναύλους.

Ο Fabio Lazzerini αναφέρθηκε και στη νέα υπηρεσία ” Stop Over”, η οποία θα προσφέρεται στο αεροδρόμιο του Fiumicino και προβλέπει τρείς διανυκτερεύσεις στη Ρώμη συν το δελτίο “Pass Italy & Europe”, το οποίο θα επιτρέπει στους διηπειρωτικούς επιβάτες να επισκεφθούν κι άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες.

Ο εκπρόσωπος του εθνικού αερομεταφορέα της Ιταλίας ανακοίνωσε πως σχεδιάζονται νέες στολές προσωπικού και ότι θα ανακαινιστεί το σαλόνι του τερματικού Ε.

Η Alitalia διαθέτει το 40% των πτήσεων του αεροδρομίου της Ρώμης και το 55% του όγκου διαμετακόμισης επιβατών δήλωσε ο Fausto Palombelli, διευθυντής μάρκετινγκ του αεροδρομίου.