Η ανάκαμψη των ταξιδίων έχει φέρει αλλαγή στις προτεραιότητες των ταξιδιωτών και κατ’ επέκταση στον κλάδο της φιλοξενίας. Ό,τι ίσχυε πριν τρία χρόνια δεν ισχύει τώρα στον ίδιο βαθμό, καθώς ο κόσμος έχει υποστεί μια τεράστια αλλαγή από την πανδημία.
Στο πλαίσιο αυτό η Amadeus πραγματοποίησε έρευνα με στόχο να βοηθήσει στην καλύτερη κατανόηση της βιομηχανίας φιλοξενίας αλλά και των προσδοκιών των ταξιδιωτών.
Μάλιστα καθόρισε τις πέντε κινητήριες δυνάμεις για την αλλαγή πίσω από αυτό που θέλουν οι ταξιδιώτες :
Εξατομίκευση
Οι ταξιδιώτες θέλουν οι αποδράσεις τους να αντικατοπτρίζουν περισσότερο τα μεμονωμένα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις τους. Θέλουν να λαμβάνουν εξατομικευμένες επικοινωνίες, συστάσεις και επιλογές για να βελτιώσουν τη διαμονή τους. Αυτό γίνεται γρήγορα ένα «must have» για τους ξενοδόχους για να διαφοροποιήσουν τις προσφορές τους και να προσελκύσουν κρατήσεις.
Βιωσιμότητα
Οι ταξιδιώτες ανησυχούν όλο και περισσότερο για τις περιβαλλοντικές τους επιπτώσεις και λαμβάνουν τα απαραίτητα μέτρα όπου είναι δυνατόν για να μειώσουν το αποτύπωμά τους άνθρακα. Θέλουν να υποστηρίζουν και να συνεργάζονται με εταιρείες και επωνυμίες που προσφέρουν βιώσιμες πρακτικές.
Ψηφιακές εμπειρίες
Η τεχνολογία έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς μας από την πανδημία, επιτρέποντάς μας να εργαζόμαστε εξ αποστάσεως, να μεταδίδουμε περιεχόμενο, να συνομιλούμε μέσω βίντεο και να απολαμβάνουμε άλλες ανέσεις.
Οι ταξιδιώτες θέλουν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τις συσκευές τους μακριά από το σπίτι τους για να κάνουν τα πάντα, από το check-in/out στο ξενοδοχείο και την πληρωμή μέχρι την παραγγελία υπηρεσίας δωματίου, την κράτηση εκδρομών και πολλά άλλα – όλα αυτά χωρίς την ανάγκη αλληλεπίδρασης με το προσωπικό.
Ηρεμία
Υπάρχει αυξημένη ζήτηση η ταξιδιωτική ασφάλιση να γίνει μέρος της διαδικασίας κρατήσεων ξενοδοχείων και προσδοκία ότι οι εταιρείες διαδραματίζουν ενεργό ρόλο στην έναρξη αυτοματοποιημένων αξιώσεων σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν την ευκαιρία να απορρίψουν γρήγορα μια προσέγγιση «ένα μέγεθος για όλους» υπέρ εξατομικευμένων ή ακόμη πιο ευέλικτων πολιτικών «ακύρωση για οποιονδήποτε λόγο» για αύξηση εσόδων.
Απρόσκοπτα ταξίδια
Γιατί να κάνετε κράτηση μόνο για ένα δωμάτιο ξενοδοχείου όταν μπορείτε να καθορίσετε την μετακίνησή σας από το αεροδρόμιο, την ενοικίαση ποδηλάτων, την ταξιδιωτική ασφάλιση και δραστηριότητες στο ξενοδοχείο με το πάτημα ενός κουμπιού; Η πρόσβαση σε μια μεγάλη ποικιλία περιεχομένου για προβολή, κράτηση και αλλαγή κρατήσεων σε ένα μέρος αφαιρεί το άγχος του προγραμματισμού για τον ταξιδιώτη, εξασφαλίζοντας παράλληλα πρόσθετα έσοδα για τους ταξιδιωτικούς πωλητές και παρόχους. Είναι υπόθεση win-win.