Τα επαγγελματικά ταξίδια στην Ασία αυξάνονται διπλάσια σε σχέση με τον υπόλοιπο κόσμο και πρόκειται να ξεπεράσουν τις αμερικάνικες επενδύσεις στα επόμενα 10 χρόνια, αποκαλύπτει η έκθεση “Journey of Me”, της Amadeus IT Group.
“Τα επαγγελματικά ταξίδια είναι μια πραγματική ευκαιρία ανάπτυξης στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού (APAC), δηλώνει ο Renaud Nicolle, υπεύθυνος επαγγελματικών ταξιδιών στην APAC της Amadeus.
Αλλά για να επωφεληθούν από αυτό, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες πρέπει να έχουν μια σαφή κατανόηση των αναγκών, των συνηθειών και των κινήτρων του επιχειρηματία ταξιδιώτη.
Πρέπει επίσης να βρίσκονται μπροστά σε τεχνολογία, εξασφαλίζοντας ότι μπορούν να προσφέρουν την τεχνολογία που έχουν υιοθετήσει και χρησιμοποιούν συνήθως οι επιχειρηματίες ταξιδιώτες».
Η έρευνα διαπίστωσε ότι ενώ οι εργαζόμενοι στην περιοχή APAC δεν πληρώνουν από την τσέπη τους για τα επαγγελματικά τους ταξίδια, ενδιαφέρονται για συμβουλές που θα τους βοηθήσουν να εξοικονομήσουν χρήματα (34%). Ωστόσο, δεν είναι όλοι οι επαγγελματίες ταξιδιώτες οι ίδιοι.
- Οι ταξιδώτες για επιχειρηματιούς λόγους από τη Σιγκαπούρη θέλουν συστάσεις που μπορούν να τους βοηθήσουν να προγραμματίσουν το δρομολόγιό τους και να εξοικονομήσουν χρήματα (40%).
- Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες από την Κίνα, την Ινδία και το Βιετνάμ θέτουν την ασφάλεια κατά προτεραιότητα (37%, 34% και 37% αντίστοιχα).
- Οι Ιάπωνες προτιμούν πιο άνετα ταξίδια (39%), ενώ οι Κορεάτες προτιμούν προτάσεις για αξιοθέατα (35%).
Επιπλέον, η ανταλλαγή υπηρεσιών οικονομίας, όπως το Uber, το Grab και η Airbnb, έχουν γίνει ευρέως αποδεκτές για επαγγελματικά ταξίδια – ακόμη περισσότερο από ό, τι στα ταξίδια αναψυχής.
Σχεδόν το ήμισυ 46% των επιχειρηματιών που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους χρησιμοποιούν υπηρεσίες όπως το Uber, το Grab και η Airbnb, σε σύγκριση με το 31% των ταξιδιωτών αναψυχής.
Τα ταξιδιωτικά πρακτορεία σε APAC έχουν μια μοναδική ευκαιρία με τους επαγγελματίες ταξιδιώτες, καθώς ενδιαφέρονται περισσότερο για συστάσεις και πληροφορίες σε σχέση με τους ταξιδιώτες αναψυχής.
Σύμφωνα με τους ερωτηθέντες, οι συστάσεις, τους εξασφάλισαν:
- Εξοικονόμηση χρημάτων 34%
- Την ασφάλειά τους 31%
- Ανεση στο ταξίδι 29%.
“Οι συμπεριφορές των επαγγελματιών ταξιδιωτών γίνονται όλο και πιο ευθυγραμμισμένες με τα ταξίδια αναψυχής, συμπεριλαμβανομένης της συνειδητοποίησης του κόστους, επισημαίνει ο Renaud Nicolle. Οι πάροχοι της κοινής οικονομίας επωφελούνται από αυτή την τάση χάρη στα ανταγωνιστικά προϊόντα, την ευελιξία και την ευκολία που είναι σε θέση να προσφέρουν.
Τα ταξιδιωτικά πρακτορεία στην Ασία και τον Ειρηνικό πρέπει να βελτιώσουν την προσφορά προϊόντων και υπηρεσιών τους ώστε να μπορούν να ικανοποιήσουν την εμπειρία που περιμένουν οι ταξιδιώτες τους ».