Μια νέα έκθεση της Amadeus με τίτλο «Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των αεροπορικών εταιρειών: τι θεωρούν οι ταξιδιώτες σημαντικό», αναδεικνύει το τι ενδιαφέρει τους ταξιδιώτες κατά την αγορά αεροπορικών εισιτηρίων.

Πιο αναλυτικά, η έκθεση διερευνά νέες μεθόδους για τη συγκέντρωση δεδομένων των πελατών αεροπορικών εταιρειών, συνοδευόμενη από προσεγγίσεις που αφορούν στη συμπεριφορά, στην τεχνητή νοημοσύνη και στο «Contextual Commerce», δηλαδή όλες τις μορφές ηλεκτρονικού εμπορίου εκτός από το περιβάλλον των ηλεκτρονικών καταστημάτων ή πλατφορμών.

Παράλληλα, αναζητά ένα μοντέλο προϊόντος σε αντιδιαστολή με τις παρεχόμενες υπηρεσίες και την ευκολία, με σκοπό οι αεροπορικές εταιρείες να μπορούν να εκμεταλλευτούν εμπορικά κάθε αναβαθμισμένη ευκαιρία.

Για κάθε ταξιδιώτη, η ισορροπία μεταξύ των τριών παραπάνω στοιχείων θα μεταβληθεί, επηρεάζοντας τη συνολική τιμή που είναι διατεθειμένος ο ταξιδιώτης να πληρώσει για μια πτήση, σύμφωνα πάντα με την έκθεση

Σε έρευνα που διεξήχθη για τη μελέτη, το 56% των ταξιδιωτών ανέφερε ότι το συνολικό πακέτο ήταν πιο σημαντικό για αυτούς, αλλά μόνο το 24% εξ αυτών θεωρούσε σημαντική τη χαμηλότερη τιμή.

Το παράδειγμα που δίνουν οι αναφορές είναι μια νέα μητέρα που ταξιδεύει με ένα μωρό είναι πιθανό να είναι περισσότερο επικεντρωμένη στην εμπειρία της υπηρεσίας του αεροπορικού της ταξιδιού. Ωστόσο, η ίδια μητέρα που ταξιδεύει μόνη της για δουλειά ή για αναψυχή θα έχει διαφορετικές προτεραιότητες.

Η έρευνα βασίζεται σε συνεντεύξεις με αεροπορικές εταιρίες, ταξιδιωτικούς πράκτορες και τεχνολόγους. Επιπλέον, η έκθεση περιέχει μια ανεξάρτητη έρευνα για τους ταξιδιώτες που επικεντρώνονται σε αυτά που έχουν μεγαλύτερη αξία κατά την κράτηση μιας πτήσης.

Η έκθεση επισημαίνει επίσης άλλες αλλαγές που συμβαίνουν καθώς η ψηφιακή τεχνολογία αποτελεί κινητήρια δύναμη στον κλάδο των αερομεταφορών.

Μεταξύ αυτών είναι το γεγονός ότι οι οικονομικές πτήσεις εξελίσσονται συνεχώς, με τις αεροπορικές εταιρείες να απαντούν με τη χρήση δεδομένων για να βελτιώσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες σε σχέση με το βασικό ναύλο που προσφέρουν.

“Η αναγνώριση των ευκαιριών για τις επιχειρήσεις αποτελεί εδώ και καιρό τον ιερό αγώνα της αεροπορικής βιομηχανίας. Τώρα υπάρχουν νέες προσεγγίσεις για να κατανοήσουμε πραγματικά και να ορίσουμε τι πραγματικά εκτιμούν οι άνθρωποι όταν ταξιδεύουν. Η ικανότητα των νέων τεχνολογιών να συγκεντρώνουν τα στοιχεία των πελατών, σε συνδυασμό με την εφαρμογή της οικονομίας της συμπεριφοράς, θα βοηθήσει τις αεροπορικές εταιρείες να παρουσιάσουν τις προσφερόμενες υπηρεσίες τους με τρόπο που να εξασφαλίζει έσοδα και πίστη », δήλωσε η Έλενα Άβιλα, επικεφαλής της στρατηγικής στην Amadeus IT Group.