Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι καταναλωτές θεωρούν τα ταξίδια ως την ύψιστη προτεραιότητα τους όταν πρόκειται για διακριτικές δαπάνες.

Σύμφωνα με μια μελέτη της Amadeus, στην οποία συμμετείχαν 4.500 καταναλωτές από τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ και τη Σιγκαπούρη, τα διεθνή ταξίδια είναι τα υψηλότερα στη λίστα δαπανών, με το 42% των ερωτηθέντων να τα κατατάσσουν ως την πρώτη τους προτεραιότητα την επόμενη χρονιά.

Παρά την οικονομική αβεβαιότητα, οι καταναλωτές, κατά μέσο όρο, υπολογίζουν ότι θα ξοδέψουν 2.670 δολάρια σε διεθνή ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες, σε σχέση με το μέσο όρο του 2019 σε 2.780 δολάρια.

Πολλοί ταξιδιώτες λένε επίσης ότι σχεδιάζουν να κατανείμουν το κόστος σε δόσεις, μειώνοντας την έκθεση σε δαπανηρές συναλλαγές σε ξένο συνάλλαγμα.

Οι ταξιδιώτες υιοθετούν επίσης το fintech, για να μειώσουν το κόστος πληρωμής διεθνώς και να προσθέσουν ένα στοιχείο ευελιξίας στη χρηματοδότηση ταξιδιών.

Πώς θα πληρώσουν οι καταναλωτές τα ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες

  • Τo 75% θα επιλέξει πληρωμή με δόση, όπως “αγοράστε τώρα πληρώστε αργότερα”.
  • Το 49% ενδιαφέρεται πλέον για κάρτες με co-brand που αποφέρουν πόντους επιβράβευσης.
  • Το 48% θα δοκιμάσει προπληρωμένες χρεωστικές κάρτες που διαθέτουν πολλά νομίσματα.
  • To 44% θα χρησιμοποιήσει πιστωτική κάρτα.
  • To 26% θα στραφεί σε δάνεια payday.

«Η ζήτηση για ευέλικτες επιλογές πληρωμής όπως το buy now pay later στο ταξίδι είναι εξαιρετικά υψηλή, λέει ο David Doctor, εκτελεστικός αντιπρόεδρος πληρωμών στην Amadeus.

Ο κλάδος είναι πρόθυμος να ανταποκριθεί σε αυτή τη ζήτηση, αλλά θα πρέπει να το κάνει με υπευθυνότητα και με ενδελεχή διαχείριση κινδύνου».