Σύνταξη: tourismtoday.gr

Το email marketing είναι μια ουσιαστική στρατηγική για τα ξενοδοχεία. Τα βοηθά στην προώθηση των υπηρεσιών τους και στην αύξηση των κρατήσεων, μέσω στοχευμένων και εξατομικευμένων καμπανιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Χρησιμοποιώντας το email marketing, τα ξενοδοχεία μπορούν να συνδεθούν με πιθανούς επισκέπτες, να δημιουργήσουν σχέσεις με τους πελάτες και να αυξήσουν τα έσοδα, σύμφωνα με την Amadeus.

Μια σωστή στρατηγική μάρκετινγκ και επικοινωνίας μέσω email θα βελτιώσει δραστικά την ικανότητα του ξενοδοχείου στην αλληλεπίδραση με τους πελάτες. Βοηθά στην οικοδόμηση της αφοσίωσης των επισκεπτών και στην απευθείας προώθηση που σας ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές σας.

Τι είναι το email marketing ξενοδοχείων

Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ξενοδοχείων είναι ένα από τα καλύτερα μέσα ψηφιακού μάρκετινγκ για την προώθηση του ξενοδοχείου σας. Είναι επίσης ένας αποτελεσματικός τρόπος για:

  • Να κρατήσετε τους προηγούμενους καλεσμένους σας αφοσιωμένους.
  • Να καλλιεργήσει σχέσεις με τους επισκέπτες και τις προοπτικές.
  • Την μετατροπή ερωτήσεων σε κρατήσεις.
  • Να κοινοποιήστε στους τρέχοντες επισκέπτες τυχόν ενημερώσεις σχετικά με τη διαμονή τους στο ξενοδοχείο σας.
  • Την διασταυρούμενη πώληση δωματίων σε μελλοντικούς επισκέπτες.

Ποιοι είναι οι τρεις τύποι μάρκετινγκ μέσω email ξενοδοχείων

  • Τα προωθητικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποστέλλονται για να ενημερώσουν τους επισκέπτες ή τους υποψήφιους πελάτες για ειδικές προσφορές, προσφορές περιορισμένου χρόνου ή αποκλειστικό περιεχόμενο που αποσκοπούν στην επιτάχυνση της διαδικασίας αγοράς ή τη δημιουργία νέων ή επαναλαμβανόμενων κρατήσεων.
  • Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου συναλλαγών αποστέλλονται σε μεμονωμένους επισκέπτες του ξενοδοχείου μετά από μια κράτηση ή άλλη εμπορική συναλλαγή ή μια συγκεκριμένη ενέργεια που εκτελείται από έναν συγκεκριμένο επισκέπτη.
  • Ενημερωτικά δελτία: Τα ξενοδοχεία και οι οργανισμοί χρησιμοποιούν ενημερωτικά δελτία για να κοινοποιούν σχετικές και πολύτιμες πληροφορίες στους υποψήφιους πελάτες. Εϊναι σημαντικά στην προώθηση κρατήσεων και για να οδηγήσουν επισκεψιμότητα σε έναν ιστότοπο ξενοδοχείου.

Γιατί είναι σημαντικό το email marketing για τους ξενοδόχους

Το μάρκετινγκ μέσω email στο ξενοδοχείο επιτρέπει σε μια επιχείρηση να μεγιστοποιεί την αξία των δεδομένων των επισκεπτών με τη συνεχή επαφή με τους επισκέπτες για να αυξήσει τα έσοδα.

Στοχεύοντας τους καλεσμένους σας πριν και κατά τη διάρκεια της διαμονής τους με εξατομικευμένες επικοινωνίες -σχετικές λεπτομέρειες κράτησης, πρακτικές πληροφορίες και υπενθυμίσεις πριν την άφιξη- θα είστε σε θέση να καλλιεργήσετε τις σχέσεις των επισκεπτών και τις μελλοντικές κρατήσεις.

Επιπλέον, το μάρκετινγκ μέσω email είναι το καλύτερο εργαλείο για να διατηρείτε επαφή με τους προηγούμενους επισκέπτες ακόμη και πολύ καιρό μετά τη διαμονή τους, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε επαναλαμβανόμενες ή από στόμα σε στόμα επιχειρηματικές δραστηριότητες για εσάς.

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι επίσης ένα εξαιρετικό κανάλι μάρκετινγκ για την προώθηση του ξενοδοχείου σας και την αύξηση των πωλήσεων ή των πολλαπλών πωλήσεων δωματίων, ακόμη και όταν αλλάζουν οι συμπεριφορές των επισκεπτών σας.

Επίσης, είναι ένα φιλικό προς τον προϋπολογισμό κανάλι που θα σας βοηθήσει να συνδεθείτε με πιθανούς πελάτες.
Παράγει ισχυρότερα αποτελέσματα από άλλα κανάλια, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η απευθείας αλληλογραφία, η αναζήτηση ή οι τηλεοπτικές διαφημίσεις.

Πώς το email marketing βοηθά τα ξενοδοχεία να αυξήσουν την αφοσίωση των επισκεπτών

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους το μάρκετινγκ μέσω email του ξενοδοχείου μπορεί να σας βοηθήσει στον τομέα της αφοσίωσης των επισκεπτών.

Το μάρκετινγκ μέσω email σάς επιτρέπει να ζητάτε σχόλια από τους επισκέπτες και να ευχαριστείτε τους επισκέπτες για την επίσκεψή τους μετά από μια διαμονή στο ξενοδοχείο.

Αυτή η παρακολούθηση θα βοηθήσει το ξενοδοχείο σας να παραμείνει στην κορυφή του μυαλού των επισκεπτών σας για τυχόν μελλοντικά ταξίδια και θα δημιουργήσει μια πραγματική αίσθηση σύνδεσης μαζί τους, με αποτέλεσμα την αυξημένη πίστη.

Είναι επίσης μια ευκαιρία να προσκαλέσετε τους επισκέπτες να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα αφοσίωσης ή να τους στείλετε ειδικές προσφορές, εκπτωτικούς κωδικούς ή άλλο πολύτιμο περιεχόμενο που μπορεί να ενθαρρύνει τις επανεπισκέψεις.

Δημιουργήστε επίσης ένα πρόγραμμα παραπομπής για να αξιοποιήσετε υπάρχοντες ή προηγούμενους επισκέπτες ώστε να προτείνουν το ξενοδοχείο σας σε πιθανούς νέους πελάτες.

Η ενσωμάτωση του εργαλείου μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του ξενοδοχείου σας με το CRM ή/και το σύστημα διαχείρισης επισκεπτών μπορεί να δημιουργήσει πιο συνεκτικές εμπειρίες επισκεπτών, αποσπώντας παράλληλα περισσότερες κρατήσεις και αύξηση εσόδων.

Η ενσωμάτωση αυτών των πλατφορμών θα σας επιτρέψει να δημιουργήσετε προηγμένες, εξατομικευμένες επικοινωνίες επισκεπτών, όπως επιμελημένα email καλωσορίσματος ή προσφορές με βάση τα γενέθλια, τις ημερομηνίες διαμονής ή οποιαδήποτε άλλη πτυχή των δεδομένων προηγούμενης διαμονής των καλεσμένων σας.

Πότε συνιστάται το μάρκετινγκ μέσω email στο ξενοδοχείο

  • Παλαιότεροι επισκέπτες: Επικοινωνήστε με τους προηγούμενους επισκέπτες κάθε 8-9 μήνες με μια καμπάνια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να τους υπενθυμίσετε τι υπέροχα πέρασαν την τελευταία φορά που έμειναν μαζί σας και γιατί μπορεί να απολαύσουν μια άλλη επίσκεψη.
    Προσελκύστε τους ξανά με ενδιαφέρον περιεχόμενο στο ξενοδοχείο – σημεία ενδιαφέροντος ιδιοκτησίας, τοπικά εστιατόρια και ψυχαγωγία, κ.λπ. – καθώς και τυχόν τρέχουσες προσφορές.
  • Προπαραμονή: Με παλαιότερους επισκέπτες που έχουν ήδη κάνει εκ νέου κράτηση, αυξήστε την αφοσίωση πριν από τη διαμονή με εξατομικευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου συναλλαγών, προσφορές αυξημένων πωλήσεων, ειδικές προσφορές τροφίμων και ποτών ή πληροφορίες για αξιοθέατα ή εκδηλώσεις που λαμβάνουν χώρα μέσα ή γύρω από το ξενοδοχείο σας.
  • Σε όλη τη διαδικασία κράτησης: Ρυθμίστε ενεργοποιημένους κανόνες για να αυτοματοποιήσετε την αποστολή email εγκατάλειψης στον ιστότοπό σας και να αναβαθμίσετε τις προσφορές χρησιμοποιώντας τον αυτοματισμό CRM ξενοδοχείων.
    Εάν οι επισκέπτες εγκαταλείψουν τη διαδικασία κράτησης και έχουν παράσχει τα στοιχεία επικοινωνίας τους, στείλτε τους μια προσφορά για να τους φέρετε πίσω στην ιδιοκτησία σας και να ολοκληρώσετε τη διαδικασία κράτησης. Μόλις κάνουν κράτηση, δώστε τους την ευκαιρία να κάνουν αναβάθμιση με ένα πακέτο σπα ή μια αναβάθμιση δωματίου στο μήνυμά τους πριν την άφιξη.
  • Κατά τη διαμονή: Μια εξατομικευμένη επιστολή καλωσορίσματος είναι ένας μικρός αλλά σημαντικός παράγοντας για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του επισκέπτη, με αποτέλεσμα επαναλαμβανόμενες επισκέψεις και παραπομπές. Μάθετε τι να συμπεριλάβετε στην επιστολή καλωσορίσματος του ξενοδοχείου σας, πώς να τη γράψετε και κατεβάστε 3 πρότυπα επιτυχημένων επιστολών καλωσορίσματος για να ξεκινήσετε.
    Μπορούν επίσης να σταλούν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με περιεχόμενο που προβάλλει προτεινόμενα τοπικά αξιοθέατα, εστιατόρια και μπαρ και εκδηλώσεις γύρω από το ξενοδοχείο σας σε τρέχοντες επισκέπτες.
  • Μετά τη διαμονή: Το μάρκετινγκ μέσω email του ξενοδοχείου μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για να διατηρείται επαφή με τους επισκέπτες μετά τη διαμονή τους. Ζητώντας τα σχόλια των επισκεπτών σας μέσω ερευνών επισκεπτών ξενοδοχείου, μπορείτε να τους ευχαριστήσετε για την επίσκεψή τους, να δημιουργήσετε μια αίσθηση σύνδεσης και να βοηθήσετε το ξενοδοχείο σας να παραμείνει στο επίκεντρο αυτών των επισκεπτών όταν πρόκειται για μελλοντικές διαμονές.
    Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετά τη διαμονή μπορούν να οδηγήσουν σε αυξημένη πίστη, επαναλαμβανόμενες επιχειρηματικές δραστηριότητες και από στόμα σε στόμα.