Η πληρότητα των ξενοδοχείων παγκοσμίως «κλείνει» στα επίπεδα πριν από την Covid, καθώς η ταξιδιωτική ζήτηση συνεχίζει να ανακάμπτει το 2023. Αυτό αποκάλυψαν τα πιο πρόσφατα στοιχεία της Amadeus.

Συγκεκριμένα η πληρότητα έφτασε το 63% το πρώτο τρίμηνο του έτους – λίγο κάτω από το επίπεδο του 67% που παρατηρήθηκε την ίδια περίοδο του 2019.

Ήταν επίσης πολύ μπροστά από το ποσοστό πληρότητας 53% που καταγράφηκε το πρώτο τρίμηνο του 2022.

Τα στοιχεία από την Amadeus Demand360, την πλατφόρμα πληροφοριών της εταιρείας για την αγορά φιλοξενίας, διαπίστωσαν ότι η πληρότητα των ξενοδοχείων παγκοσμίως για τον Ιούνιο ήταν 32% στις αρχές Μαΐου, που ήταν μόλις τρεις ποσοστιαίες μονάδες χαμηλότερα από το ίδιο σημείο του 2019.

Σε άνοδο η μέση ημερήσια τιμή ξενοδοχειακών δωματίων

Τα στοιχεία της εταιρείας αποκάλυψαν ότι οι παγκόσμιες μέσες ημερήσιες τιμές (ADR) στα ξενοδοχεία είναι επίσης πλέον πάνω από τα προ της πανδημίας επίπεδα. Ειδικότερα, 216 δολάρια ανά δωμάτιο τον Ιούνιο του 2023 σε σύγκριση με 184 δολάρια τον Ιούνιο του 2019.

Πέρυσι, το 64% των κρατήσεων ξενοδοχείων γίνονταν εντός επτά ημερών από το ταξίδι, σύμφωνα με την Amadeus. Ωστόσο, αυτό μειώθηκε στο 51% το 2023, το οποίο είναι κοντά στο ποσοστό του 50% που παρατηρήθηκε το 2019.

Εξατομίκευση της διαμονής

Σύμφωνα με τη ζήτηση για εξατομίκευση, οι ταξιδιώτες περιμένουν όλο και περισσότερο από τον τομέα της φιλοξενίας να προσφέρει απρόσκοπτα ταξίδια.

Αυτό αναφέρεται σε ταξίδια χρησιμοποιώντας μια ποικιλία τρόπων μεταφοράς – όλα οργανωμένα μέσω μιας ενιαίας διαδικασίας κράτησης ή εισιτηρίου.»

Οι ταξιδιώτες αναζητούν επίσης ψηφιακές λύσεις με γνώμονα την αξία, καθώς και ταξιδιωτικούς παρόχους για να «προσφέρουν ηρεμία» κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού.

Επαγγελματικά ταξίδια

Η Amadeus πρόσθεσε ότι οι επαγγελματίες ταξιδιώτες έχουν «διαφορετικές ανάγκες» μετά την πανδημία, συμπεριλαμβανομένης της επιθυμίας για περισσότερο προπληρωμένο περιεχόμενο κατά την κράτηση.

Αυτό οδήγησε επίσης σε αύξηση της δημοτικότητας των εικονικών καρτών ως τρόπου πληρωμής.

Ο συνδυασμός ενός ταξιδιού εργασίας με τον ελεύθερο χρόνο είναι επίσης μια τάση που «συνεχίζει να επιταχύνεται μετά την πανδημία», σύμφωνα με την έκθεση.