Οι καταναλωτές που ταξίδεψαν για διακοπές το περασμένο έτος βάζουν τα διεθνή ταξίδια προτεραιότητά τους τους επόμενους 12 μήνες και θα μπορούσαν να είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν 28% περισσότερα για αυτά.
Αυτό προκύπτει από έρευνα καταναλωτών για λογαριασμό της θυγατρικής πληρωμών της Amadeus Outpayce σχετικά με τις προθέσεις δαπανών 4.500 καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, τις ΗΠΑ και τη Σιγκαπούρη.
Υποδηλώνει ότι η ζήτηση ταξιδιών από τους καταναλωτές θα «παραμείνει ισχυρή τους επόμενους 12 μήνες παρά την οικονομική αβεβαιότητα», αν και η έρευνα διεξήχθη τον Απρίλιο, τρεις μήνες πριν από τις τελευταίες αυξήσεις των επιτοκίων στο Ηνωμένο Βασίλειο, την ΕΕ και τις ΗΠΑ.
Η μελέτη διαπίστωσε ότι οι καταναλωτές στις πέντε αγορές βαθμολογούν τα διεθνή ταξίδια με την υψηλότερη από τις έξι προτεραιότητες δαπανών – πριν από τα εγχώρια ταξίδια, το φαγητό έξω, τις ηλεκτρονικές συνδρομές, τη μόδα και τα είδη για το σπίτι ή το αυτοκίνητο.
Τα διεθνή ταξίδια κατατάχθηκαν ως «υψηλής προτεραιότητας» από το 47% των ερωτηθέντων, πέντε ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερα από ό,τι σε παρόμοια έρευνα πέρυσι, αν και όλοι οι τομείς των διακριτικών δαπανών κατατάχθηκαν υψηλότερα «υποδηλώνοντας μια γενική αύξηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών», σύμφωνα με ερευνητές.
Οι ερωτηθέντες και στις πέντε χώρες περίμεναν να ξοδέψουν περισσότερα για ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες και όλοι εκτός από εκείνους στη Γαλλία ανέμεναν να κάνουν περισσότερα ταξίδια από το 2019.
Η έρευνα έδειξε ότι οι ταξιδιώτες αναμένουν να ξοδέψουν σημαντικά περισσότερα σε διεθνή ταξίδια το επόμενο έτος, με αναμενόμενες δαπάνες 3.422 $ κατά μέσο όρο, μια αύξηση 753 $ ή 28% σε σχέση με πέρυσι.
Περίπου το 40% των ερωτηθέντων ήταν έτοιμοι να χρηματοδοτήσουν τα ταξίδια με την αποταμίευση, το 33% περικόπτοντας τις δαπάνες σε άλλους τομείς και το 29% δουλεύοντας περισσότερες ώρες.
Ωστόσο, η έρευνα διαπίστωσε ότι η ζήτηση για βραχυπρόθεσμη πίστωση για την πληρωμή ταξιδιών – και, ειδικότερα, για τις υπηρεσίες Buy Now, Pay Later (BNPL) – είχε μετριαστεί από πέρυσι.
Όσοι είναι «πιθανότεροι» να χρησιμοποιήσουν το BNPL για τη χρηματοδότηση ταξιδιών μειώθηκαν από 75% πέρυσι σε 33% στην τελευταία έρευνα και 19% στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων και στις πέντε αγορές συμφώνησε ότι θα έδιναν «μεγάλη προσοχή» στις χρεώσεις συναλλάγματος (68%) και ήταν πιο πιθανό να επιλέξουν έναν ταξιδιωτικό πάροχο που πρόσφερε πληρωμή στο δικό τους νόμισμα (66%) κατά την κράτηση ταξιδιού.
Οι ερωτηθέντες στο Ηνωμένο Βασίλειο έδωσαν προτεραιότητα στα διεθνή ταξίδια πολύ μπροστά από άλλους τομείς, με το 43% να τα προσδιορίζει ως «υψηλής προτεραιότητας», διπλάσια από την πλησιέστερη επιλογή, των συνδρομητικών υπηρεσιών (19%).
Κατά μέσο όρο, οι καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου φάνηκαν έτοιμοι να ξοδέψουν «λίγο περισσότερα» σε ταξίδια το επόμενο έτος, με το 62% να σχεδιάζει να διατηρήσει ή να αυξήσει τις δαπάνες του. Ωστόσο, τα άτομα άνω των 55 ετών περίμεναν να ξοδέψουν διπλάσια (3.611 $ ανά άτομο) από τα άτομα ηλικίας 18-34 ετών (1.867 $).
Οι ερευνητές παρατήρησαν ένα παρόμοιο «αλλά πολύ μικρότερο» χάσμα στις άλλες αγορές.
Οι ΗΠΑ εμφανίστηκαν η πιο εύρωστη αγορά, ακολουθούμενες από τη Σιγκαπούρη.