Τέσσερις στους δέκα ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να μοιραστούν δεδομένα με σκοπό να απολαύσουν περαιτέρω εξατομικευμένες υπηρεσίες, σύμφωνα με μελέτη της Amadeus. Ειδικότερα, 50% των χρηστών κατεβάζουν εφαρμογές για να λάβουν ειδικές προσφορές, καταδεικνύοντας ότι η λαχτάρα  της εξατομίκευσης είναι αυτό που αναζητούν οι ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν κινητό σε όλο τον κόσμο.

Ως εκ τούτου, οι ταξιδιωτικές εταιρείες που αναζητούν μια έξυπνη ψηφιακή στρατηγική, είναι σημαντικό να στέλνουν εξατομικευμένα μηνύματα στους πελάτες τους με βάση την ηλικία, την τοποθεσία και την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο προϊόν.

Τάσεις

Σύμφωνα με την Amadeus οι βασικές τάσεις που ταξιδιωτών που κάνουν μεγάλη χρήση κινητού έχουν ως εξής :

  1. Σχεδόν όλοι οι ταξιδιώτες διαθέτουν smartphone. Ποσοστό 87% από τους ταξιδιώτες παγκοσμίως χρησιμοποιούν smartphone
  2. Περισσότερες από μία ηλεκτρονικές συσκευές χρησιμοποιούνται για τον προγραμματισμό και την τελική κράτηση του ταξιδιού. Το 47% των ταξιδιωτών ξεκίνησαν να κάνουν την κράτηση μέσω smartphones και στη συνέχεια χρησιμοποίησαν table και υπολογιστές ή αντίστροφα.
  3. Οι μισοί από τους χρήστες των smartphone έχουν εγκαταστήσει μια εφαρμογή ταξιδιού.
  4. Η χρήση εφαρμογών των ταξιδιωτικών εμπορικών σημάτων αυξήθηκε πάνω από 100% το τελευταίο δωδεκάμηνο.

Ενδιαφέρον επίσης έχουν οι τάσεις που ρίχνουν φως στη συμπεριφορά των καταναλωτών σε τρία στάδια : πριν το ταξίδι, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και μετά το ταξίδι είναι επίσης πολύ ενδιαφέρουσες.

Πριν το ταξίδι: Ενώ το 45% των ταξιδιωτών έχουν χρησιμοποιήσει μια εφαρμογή για να προγραμματίσουν το ταξίδι τους, το 30% χρησιμοποίησαν μια εφαρμογή για κινητά για να βρουν ένα ξενοδοχείο. Η μελέτη διαπίστωσε ότι ακριβώς 15% των ταξιδιωτών κατέβασαν μια εφαρμογή ταξιδιού λίγο πριν από τις διακοπές τους.

Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού: Τα check-in πτήσεων είναι τα πιο δημοφιλή. Το 46% των παραθεριστών και 61% των ταξιδιωτών για επαγγελματικούς λόγους πραγματοποιούν check in των εισιτηρίων τους μέσω smartphone. Επιπλέον, 52% των ταξιδιωτών χρησιμοποιούν τις εφαρμογές τους κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους για έρευνα, πλοήγηση και αναζήτηση στα social media.

Μετά το ταξίδι: 7 στους 10 ταξιδιώτες θα μοιραστούν τις φωτογραφίες τους αφού επιστρέψουν από ένα ταξίδι, ενώ το πιο ενδιαφέρον είναι ότι οι ταξιδιώτες ψάχνουν για τον επόμενο προορισμό τους αμέσως μετά την επιστροφή τους.

Περιεχόμενο

Αναφορικά με το περιεχόμενο που θέλουν οι ταξιδιώτες να υπάρχει στο smartphone τους, έρευνα της Expedia αναφέρει ότι 30 εκατ. άνθρωποι αναζητούν ταξιδιωτικές πληροφορίες στο κινητό τους κάθε μήνα.
Ο καιρός, κριτικές εστιατορίων, ενδιαφέροντα πράγματα να κάνουν, πληροφορίες για το ξενοδοχείο, φωτογραφίες, βίντεο και κριτικές από άλλους ταξιδιώτες για τον τόπο παραμένουν στην κορυφή των αναζητήσεων περιεχομένου.

Κινητά πορτοφόλια

Η ιδέα των κινητών πορτοφολιών άλλαξε τον τρόπο που οι ταξιδιώτες αγοράζουν τα ταξίδια τους στην Ασία. Ενώ το 2012 υπήρχαν μόνο 85 εκατομμύρια πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου, τέσσερα χρόνια μετά, το 2016 αναφέρθηκαν 163,6 εκατομμύρια συναλλαγές μέσω κινητών από την Gartner, μια στατιστική πύλη.

Τέλος, σε σύγκριση με τη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη, τη Λατινική Αμερική ή τη Μέση Ανατολή, η αύξηση των πληρωμών μέσω κινητών συσκευών είναι πιο σημαντική στην Ασία, ιδίως στην Κίνα και την Ινδία.