Το 2024 σηματοδοτεί μια ανάκαμψη στα επαγγελματικά ταξίδια, που διαμορφώνεται από τις νέες τάσεις και την εξέλιξη της τεχνολογίας, όπως προκύπτει από την πρόσφατη έκθεση  «Παγκόσμιες τάσεις των επαγγελματικών ταξιδιών το 2024», μια συλλογική προσπάθεια της Globetrender και της Cytric Easy για την Amadeus.

Η έκθεση προσδιορίζει επτά βασικές τάσεις που αναμένεται να επαναπροσδιορίσουν την εταιρική ταξιδιωτική εμπειρία το 2024, συμπεριλαμβανομένων των προσωπικών βοηθών με τεχνητή νοημοσύνη, των υπαίθριων ξεναγήσεων και των καινοτόμων στρατηγικών όπως το «Objective Stacking».

Επανάσταση στα ταξίδια με προσωπικούς βοηθούς AI

Η άνοδος της Generative AI μεταμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρικοί ταξιδιώτες προγραμματίζουν τα ταξίδια τους, εισάγοντας τους Personal Assistants AI που προσφέρουν υποστήριξη όλο το εικοσιτετράωρο. Αυτοί οι ψηφιακοί βοηθοί μπορούν να βοηθήσουν με τα πάντα, από την πρόταση ταξιδιωτικών δρομολογίων έως τη βοήθεια των ταξιδιωτών να συμμορφώνονται με τις πολιτικές της εταιρείας, όλα μέσω φιλικών προς τον χρήστη, διασυνδέσεων συνομιλίας.

Η εμφάνιση των Executive Outdoor Retreats

Η έννοια των δραστηριοτήτων ομάδας εξελίσσεται στα καταφύγια στη φύση, προσφέροντας μια σειρά από συναρπαστικές και μερικές φορές προκλητικές εμπειρίες. Αυτά τα καταφύγια στοχεύουν στην οικοδόμηση ομαδικού πνεύματος και αφοσίωσης, βγάζοντας τους συμμετέχοντες από τις ζώνες άνεσής τους με δραστηριότητες όπως το ράφτινγκ και η επιβίωση στην άγρια φύση.

Μεγιστοποίηση της αξίας του επαγγελματικού ταξιδιού

Καθώς οι εταιρείες αντιμετωπίζουν αυξανόμενες πιέσεις να είναι οικονομικά και περιβαλλοντικά υπεύθυνες, οι εργαζόμενοι αναμένεται να δικαιολογήσουν την αναγκαιότητα των επαγγελματικών τους ταξιδιών. Η έννοια της «Objective Stacking» περιλαμβάνει τον προγραμματισμό ταξιδιών για την επίτευξη πολλαπλών στόχων, αυξάνοντας έτσι την αποτελεσματικότητα και την αξία.

Άνοδος στα bleisure ταξίδια

Το 2024 βλέπει μια στροφή προς πιο ευέλικτες και εξατομικευμένες εταιρικές ταξιδιωτικές πολιτικές, επιτρέποντας συνδυαστικά δρομολόγια που εμπεριέχουν επαγγελματικά στοιχεία και αναψυχής. Αυτή η προσέγγιση δίνει προτεραιότητα στην εμπειρία και την ευημερία του ταξιδιώτη.

Μηδενικές εκπομπές ρύπων με βιώσιμες ταξιδιωτικές στρατηγικές

Μετά τη συμφωνία COP28, οι εταιρείες δεσμεύονται ολοένα και περισσότερο στους στόχους βιωσιμότητας. Η ταξιδιωτική βιομηχανία δεν αποτελεί εξαίρεση, με ευέλικτες ταξιδιωτικές πολιτικές που βοηθούν στη μείωση των εκπομπών άνθρακα.

Ψηφιακή διαχείριση εξόδων

Η στροφή προς τη διαχείριση ψηφιακών δαπανών και τις εικονικές κάρτες αντιπροσωπεύει μια σημαντική αλλαγή στα εταιρικά οικονομικά, απλοποιώντας τις διαδικασίες και ενισχύοντας την ασφάλεια και τη συμμόρφωση.

Power Networking: Αξιοποιώντας στο έπακρο τις παγκόσμιες εκδηλώσεις

Η εστίαση είναι τώρα στη μεγιστοποίηση κάθε ευκαιρίας σε συνέδρια και εκδηλώσεις, με μια στροφή προς πιο σκόπιμη δικτύωση και πλουσιότερες διαδρομές που εκτείνονται πέρα από την κύρια ατζέντα.