Η τεχνολογία και η ανθρώπινη αλληλεπίδραση θα μπορούσαν να βελτιώσουν σημαντικά την ταξιδιωτική εμπειρία. Αυτό αναφέρουν τα στοιχεία από πρόσφατη μελέτη της εταιρείας Amadeus.
Η έρευνα, με τίτλο “Friction Removed”, υπογραμμίζει τις κύριες ανησυχίες των Αμερικανών ταξιδιωτών, συμπεριλαμβανομένων των καθυστερήσεων, του κόστους και της συνολικής εμπειρίας στο αεροδρόμιο.
- Το 68% των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ στενοχωρείται από τις καθυστερήσεις και ακυρώσεις στις πτήσεις του.
- Το 50% αισθάνεται άσχημα από το συνολικό κόστος ταξιδιού.
- Το 47% ανησυχεί από το συντονισμό των ταξιδιών μεταξύ πολλών ατόμων.
Άλλες αιτίες αγωνίας για τους ταξιδιώτες περιλαμβάνουν την ασφάλεια του αεροδρομίου και τον έλεγχο των συνόρων (46%) και την εύρεση κατάλληλων καταλυμάτων (38%).
Παράλληλα, οι επαγγελματίες ταξιδιώτες, βιώνουν περισσότερες τριβές από τους ταξιδιώτες αναψυχής, ειδικά όταν συγκρίνουν τιμές, κατανοούν τα τέλη και τους φόρους και βρίσκουν κατάλληλα καταλύματα.
Μεταξύ των διαφορετικών ηλικιακών ομάδων, το 49% των ταξιδιωτών της Gen Z γενιάς βρίσκουν τον προγραμματισμό και την εύρεση σωστών διαδρομών αγχωτική, σε σύγκριση με μόνο το 35% των ταξιδιωτών ηλικίας 65 ετών και άνω.
Η τεχνολογία δίνει τη λύση
Η έρευνα δείχνει ότι η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει στην άμβλυνση πολλών από αυτές τις ανησυχίες.
Το 89% των ερωτηθέντων θεώρησαν χρήσιμες τις εφαρμογές για κινητά για προγραμματισμό.
Το 86% των ταξιδιωτών βρήκαν χρήσιμα την αυτόματη επανακράτηση για καθυστερήσεις, τις ψηφιακές ετικέτες παρακολούθησης αποσκευών, την ενσωματωμένη ταξιδιωτική κράτηση και την πλήρη ψηφιακή ταυτότητα και ταξιδιωτικά έγγραφα.
Η σημασία της ανθρώπινης αλληλεπίδρασης
Η έρευνα υπογραμμίζει επίσης τη σημασία της ανθρώπινης αλληλεπίδρασης σε ορισμένες καταστάσεις.
Οι ταξιδιώτες αναψυχής προτιμούν την ανθρώπινη επαφή στην ασφάλεια του αεροδρομίου και τον έλεγχο των συνόρων (44%) και το check-in και το check-out στο ξενοδοχείο (43%).
Θέλουν επίσης περισσότερη ανθρώπινη συνεισφορά όταν προγραμματίζουν οικογενειακά ταξίδια (47%), ταξίδια με επίκεντρο την προσβασιμότητα (47%), κρουαζιέρες (46%), ατομικά (43%) και ομαδικά ταξίδια (40%).