Η Amazon παρουσίασε σήμερα τη νέα δυνατότητα φωνητικής εντολής ονόματι Αλέξα η οποία θα λύσει τα χέρια σε ξενοδόχους αλλά και φιλοξενούμενους, αφού η νέα υπηρεσία Amazon Echo ακούει τα πάντα και πραγματοποιεί τις επιθυμίες τον πελατών χωρίς τηλεφωνική κλήση.

Το Αmazon Echo και η δέκτης της φωνητικής εντολής Αλέξα έχουν εφαρμοστεί ήδη στον ξενοδοχειακό όμιλο Marriott International παρουσιάζει τη νέα εμπειρία της Alexa σε επιλεγμένα ακίνητα στα ξενοδοχεία Marriott Hotels, Westin Hotels & Resorts, St. Regis Hotels & Resorts, Aloft Hotels και Autograph Collection Hotels.

Αυτή η νέα δυνατότητα δίνει την ευκαιρία στους πελάτες του εκάστοτε ξενοδοχείου να νιώθουν σαν στο σπίτι τους, ρωτώντας την Αλέξα για τις ώρες πισίνας ή γυμναστηρίου, για να καλέσουν θυρωρό, για να ρυθμίσουν τη θέρμανση ή το φωτισμό ή για να μάθουν τις ώρες αναμονής στο αεροδρόμιο.

Επιπλέον, οι ξενοδόχοι μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία για να μετρήσουν την αφοσίωση των πελατών τους μέσω αναλυτικών στοιχείων και να προσαρμόσουν τις υπηρεσίες τους με βάση τα σχόλια των επισκεπτών.