Στην άνοδο των «ψηφιακών νομάδων» έχει οδηγήσει η απομακρυσμένη και ευέλικτη εργασία κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Αυτό προέκυψε από νέα έρευνα της American Express, σχετικά με τις παγκόσμιες ταξιδιωτικές τάσεις το 2021.

Συγκεκριμένα, το 54% των ερωτηθέντων συμφωνούν ότι ως ψηφιακός νομάς ορίζεται κάποιος που ζει και εργάζεται ενώ ταξιδεύει στον κόσμο.

Η μελέτη βασίστηκε σε καταναλωτική έρευνα σε επτά διεθνείς αγορές και δεδομένα κράτησης της American Express Travel. Παράλληλα, μοιράζεται πληροφορίες σχετικά:

  • με την επιθυμία και τα κίνητρα των καταναλωτών για ταξίδια,
  • με μετακινήσεις για ταξίδια πολυτελείας,
  • τη νέα νοοτροπία ταξιδιωτικών καταναλωτών,
  • την εμφάνιση ενός πιο συνειδητού ταξιδιώτη.

Γιατί θέλουν οι καταναλωτές να ταξιδέψουν

 

Οι καταναλωτές λένε ότι ανυπομονούν όλο και περισσότερο να ταξιδέψουν ξανά για να υποστηρίξουν τη συναισθηματική και ψυχική τους υγεία μετά από ένα χρόνο lockdown.

  • Περίπου το 78% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θέλουν να ταξιδέψουν το 2021 για να ανακουφιστούν από το άγχος του 2020 και
  • το 87% δηλώνει ότι η προγραμματισμένη εκδρομή τους δίνει κάτι να περιμένουν.

Ως αποτέλεσμα, οι καταναλωτές είναι πιο ευέλικτοι από ποτέ στις κρατήσεις ταξιδιών.

Οι περισσότεροι ταξιδιώτες «αγκαλιάζουν» τη νοοτροπία «κάνω κράτηση τώρα, ανακαλύπτω αργότερα».

Μάλιστα το 56% των καταναλωτών δηλώνουν ότι είναι πρόθυμοι να κλείσουν ένα ταξίδι ακόμη και αν χρειαστεί να το ακυρώσουν στο μέλλον. Δεν πρόκειται για θυσία. πρόκειται για πιο ευέλικτη τακτική.