Η πλειοψηφία των τακτικών ταξιδιωτών για επαγγελματικούς λόγους (95%) πιστεύει ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βελτιώσει την ταξιδιωτική τους εμπειρία, σύμφωνα με νέα έρευνα.
Ανέφεραν την πρόσθετη ευκολία (44%), την αποδοτικότητα κόστους (43%) και τη βελτιωμένη διαχείριση δαπανών (41%) ως μεταξύ των κορυφαίων οφελών.
Η έρευνα 2.260 ατόμων σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ από την American Express Global Business Travel (Amex GBT) διαπίστωσε ότι οι συχνοί επαγγελματίες ταξιδιώτες βλέπουν μεγάλες δυνατότητες για την τεχνητή νοημοσύνη να χειρίζεται λειτουργικές εργασίες, όπως η κράτηση ταξιδιού και η τροποποίηση ταξιδιωτικών ρυθμίσεων.
Οι ερωτηθέντες εκτίμησαν ιδιαίτερα την ικανότητα του AI να απλοποιεί τις επιλογές πτήσης (37%) και την επιλογή ξενοδοχείου (35%).
Οι ανησυχίες των ταξιδιωτών
Ενώ το συναίσθημα για την τεχνητή νοημοσύνη ήταν σε μεγάλο βαθμό θετικό, η έρευνα εντόπισε τομείς όπου οι επαγγελματίες ταξιδιώτες είναι πιο προσεκτικοί.
Μόνο το 29% εμπιστεύεται την τεχνητή νοημοσύνη για την εξατομίκευση των προτιμήσεων πτήσης στο αεροσκάφος, όπως η κατανομή θέσεων και η επιλογή γευμάτων, και λιγότερο από το ένα τέταρτο (23%) είναι σίγουροι για την ικανότητα του AI να επιλέξει το σωστό δωμάτιο ξενοδοχείου.
Οι ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια των δεδομένων (46%), την ακρίβεια (44%) και την αξιοπιστία (37%) υπογραμμίζουν την ανάγκη για συνεχείς βελτιώσεις και διαφάνεια, σύμφωνα με την εταιρεία διαχείρισης ταξιδιών.
Ο επικεφαλής τεχνολογίας της Amex GBT, David Thompson, δήλωσε: «Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη δημιουργία αποδοτικοτήτων και την αυτοματοποίηση των χρονοβόρων εργασιών πριν και κατά τη διάρκεια επαγγελματικών ταξιδιών.
«Δίνουμε προτεραιότητα στην υπεύθυνη καινοτομία, εφαρμόζοντας αυστηρές δοκιμές και συνεργαζόμαστε με τους καλύτερους στην κατηγορία ειδικούς της τεχνητής νοημοσύνης για να διασφαλίσουμε ότι οι λύσεις μας είναι αξιόπιστες και ασφαλείς.
«Βλέπουμε την τεχνητή νοημοσύνη ως βοηθό, ενισχύοντας την τεχνογνωσία της ομάδας μας, η οποία είναι κεντρικής σημασίας για την επιτυχία μας και των πελατών μας».
Και πρόσθεσε: «Για να αξιοποιήσουν πλήρως την ισχύ της τεχνητής νοημοσύνης, οι επιχειρήσεις πρέπει να αντιμετωπίσουν τις ανησυχίες των ταξιδιωτών και να λάβουν υπόψη το απόρρητο και την ακρίβεια σε κάθε βήμα.
«Διατηρώντας ένα ασφαλές περιβάλλον και συνεργαζόμενοι με αξιόπιστους τεχνολογικούς συνεργάτες, συνεχίζουμε να καινοτομούμε υπεύθυνα, διασφαλίζοντας ότι οι εργαζόμενοι και οι πελάτες μας αισθάνονται σίγουροι για τις προόδους μας στην τεχνητή νοημοσύνη».
Μια πρωτοβουλία τεχνητής νοημοσύνης που ανακοινώθηκε νωρίτερα αυτό το έτος θα οδηγήσει την Amex GBT να αυξάνει την εστίαση σε υπάρχοντα έργα για να οδηγήσει σε «σκόπιμη καινοτομία και μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα».
«Στο ασφαλές περιβάλλον της Amex GBT, η ομάδα συνεχίζει να εφαρμόζει ισχυρές δοκιμές και συνεργάζεται με τους καλύτερους στην κατηγορία ειδικούς της τεχνητής νοημοσύνης, ώστε οι υπάλληλοί και οι πελάτες μας να αισθάνονται σίγουροι ότι προοδεύουμε υπεύθυνα», ανέφερε η εταιρεία.