Η TUI προσπάθησε, αλλά δεν κατάφερε να αγοράσει το όνομα διαδικτύου του Thomas Cook.
Όπως αναφέρει η Sky News επικαλούμενη “πηγές κοντά στη διαδικασία”, ο AlixPartners, ο κοινός εκκαθαριστής που εργάζεται μαζί με την KPMG, αρνήθηκε να πουλήσει το όνομα στον ταξιδιωτικό γίγαντα.
Απέρριψε την προσέγγιση της TUI με το σκεπτικό ότι η εταιρεία δεν ήθελε να κατέχει ολοκληρωτικά τη μάρκα Thomas Cook.

Γιατί η TUI ήθελε να αγοράσει την URL του Thomas Cook

Η μεγαλύτερη ταξιδιωτική ομάδα της Ευρώπης πιστεύεται ότι ενδιαφέρθηκε για τη διεύθυνση URL του Thomas Cook λόγω της μακροχρόνιας σύγχυσης των καταναλωτών μεταξύ του αποτυχημένου φορέα εκμετάλλευσης και της Thomson, η οποία συμπεριλήφθηκε στο σήμα TUI πριν από δύο χρόνια.

Η TUI αρνήθηκε να σχολιάσει, το γεγονός. Για το όνομα Thomas Cook υπάρχουν πολλοί ενδιαφερόμενοι. Με κορυφαίο υποψήφιο τον κινεζικό εταίρο της κοινής επιχείρησης Fosun Tourism Group.