Η Arabian Travel Market (ATM), φιλοξένησε πρόσφατα την πρώτη συνεδρίαση της ψηφιακής συμβουλευτικής επιτροπής ATM με τον αντίκτυπο της πανδημίας COVID-19 στην τουριστική βιομηχανία και φιλοξενία να κυριαρχεί στη συζήτηση.

Το Διοικητικό Συμβούλιο θα συνεχίσει να παρέχει καθοδήγηση σχετικά με θέματα της βιομηχανίας, προκλήσεις, ευκαιρίες ανάπτυξης και μελλοντικές στρατηγικές στον τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού στη Μέση Ανατολή, ωστόσο, αυτό θα τεθεί τώρα σε ένα πλαίσιο του COVID-19 και του τρόπου με τον οποίο η βιομηχανία μπορεί να προσαρμοστεί στους ” νέους κανόνες “.

Η συνάντηση εξέτασε τον αντίκτυπο που θα έχει ο COVID-19 στην αρένα των διεθνών εμπορικών εκθέσεων μέσω συζητήσεων που εστιάζονται στα βασικά διδάγματα από τις επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας και τις επακόλουθες αλλαγές στη βιομηχανία.

Παρείχε επίσης μια εικόνα για το «νέο φυσιολογικό» για την τουριστική βιομηχανία, και την προσέγγιση για την αντιμετώπιση νέων κοινωνικών μέτρων απόστασης, την εξάρτηση από τον εγχώριο τουρισμό και τον αντίκτυπο των περιορισμών των αεροπορικών εταιρειών.

Στη διάρκεια της συζήτησης εντοπίστηκαν τρεις φάσεις ανάκαμψης . Η πρώτη φάση θα επικεντρωθεί στα εγχώρια ταξίδια και στην τοπική αγορά, η δεύτερη φάση θα είναι τα περιφερειακά ταξίδια και τέλος η διεθνής αγορά όταν τα σύνορα αρχίζουν να ανοίγουν ξανά.

Συμφωνήθηκε επίσης ότι η κοινωνική απόσταση, η υγεία, η υγιεινή και η ασφάλεια θα έχουν προτεραιότητα έναντι των προσφορών, για όσους θέλουν να ταξιδέψουν. Για το σκοπό αυτό, τα ξενοδοχεία θα υπόκεινται σε πλήρη απολύμανση και εφαρμογή πλήρους κοινωνικής απόστασης σε εστιατόρια και σε όλες τις δημόσιες εγκαταστάσεις.

Αναμένεται ότι οι πελάτες θα απαιτήσουν επίσης περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο τα ξενοδοχεία ή τα εστιατόρια υποστηρίζουν και επανεκπαιδεύουν το προσωπικό, μεταξύ άλλων, σχετικά με τον τρόπο εξυπηρέτησης των τραπεζιών ή την εφαρμογή νέων διαδικασιών κράτησης. Αυτό υπογραμμίζει την ανάγκη αλλαγής του συνόλου του μάρκετινγκ, της ανάπτυξης προϊόντων και των υπηρεσιών, ώστε να δοθεί εμπιστοσύνη στον καταναλωτή.

Η ανάκαμψη συζητήθηκε με τη γενική συναίνεση που δείχνει ότι αυτό θα εξαρτηθεί από τον τρόπο με τον οποίο εξελίσσεται η κατάσταση, με έμφαση στην ακρόαση, την έρευνα αγοράς και τις ιδέες, διατηρώντας παράλληλα ένα στοιχείο ευελιξίας, ώστε η βιομηχανία να μπορεί να προσαρμοστεί καθώς εξελίσσεται η κατάσταση.

Ο Danielle Curtis, Διευθυντής Εκθέσεων ME, Arabian Travel Market , δήλωσε:

«Το συμβούλιο είναι μια διατομή των ηγετών της βιομηχανίας που παρέχουν μια εικόνα που βασίζεται στην πρώτη εμπειρία των τάσεων που επηρεάζουν την τουριστική βιομηχανία. Οι γνώσεις τους διασφαλίζουν ότι η ATM συνεχίζει να λειτουργεί ως φωνή για τη βιομηχανία παρέχοντας υποστήριξη και καθοδήγηση σε αυτές τις δύσκολες στιγμές.

«Η πανδημία COVID-19 έχει σταματήσει την τουριστική και τουριστική βιομηχανία, όπως και πολλούς άλλους, με ελάχιστη ένδειξη για το πότε θα ξεκινήσει η ανάκαμψη. Είναι επομένως επιτακτική ανάγκη να συνεχίσουμε να ακούμε και να καταλαβαίνουμε πού βρισκόμαστε ως βιομηχανία, πώς θα μπορούσε να μοιάζει το μέλλον και πώς μπορούμε να κάνουμε μαζί για να βοηθήσουμε την ανάκαμψη όταν έρθει. Η ATM συνεχίζει να παίζει καθοριστικό ρόλο στη στήριξη του κλάδου για να το επιτύχει. “