Τις κύριες τάσεις που επηρεάζουν τον τομέα των περιηγήσεων, των δραστηριοτήτων και των ταξιδίων εμπειρίας, ανέλυσε ο  διευθύνων σύμβουλος της Arival, Douglas Quinby κατά την εναρκτήρια ομιλία του στο συνέδριο Arival 360 αυτόν τον μήνα στο Ορλάντο.

Πρόσφατη έρευνα Arival που παρουσιάστηκε από τον Quinby κατά τη διάρκεια της κεντρικής ομιλίας έδειξε ότι ο μέσος αριθμός δραστηριοτήτων που κάνουν οι άνθρωποι σε κάθε ταξίδι είναι πλέον επτά.

Οι πέντε κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια εμπειρίας έχουν ως εξής :

Ο εύπορος ταξιδιώτης

Υπάρχει ανάγκη να κατανοήσουμε το κοινό καθώς είναι πλέον πιο διαφοροποιημένο από ποτέ. Οι εύποροι ταξιδιώτες – αυτοί με εισοδήματα από 150 χιλιάδες δολάρια ΗΠΑ και άνω – αντιπροσωπεύουν το ένα πέμπτο όλων των ταξιδιωτών, ωστόσο είναι υπεύθυνοι για σχεδόν το ήμισυ χρημάτων που ξοδεύουν για ταξίδια εμπειρίας.

Το TikTok ως κανάλι κρατήσεων

Είχε προβλεφθεί πέρυσι ότι το TikTok μπορεί να ξεπεράσει το Instagram και το Facebook ως κανάλι έμπνευσης για ταξίδια εμπειρίας και κρατήσεις για ηλικίες 18-34 ετών. Φέτος, έχει ήδη ξεπεράσει αυτά τα κανάλια και είναι πλέον μόνο δεύτερο μετά την Google για αυτήν την ηλικιακή ομάδα.

Η σημασία του καιρού

Οι καιρικές συνθήκες θα γίνουν μόνο πιο ακραίες. Επομένως, είναι σημαντικό να αναρωτηθούμε πώς αυτό θα επηρεάσει τα ταξίδια, πού θα πάνε οι άνθρωποι, πώς να προσαρμόσουν τις εκδρομές και πώς αυτό θα επηρεάσει τις ακυρώσεις.

Η χρήση της τεχνολογίας

Σύμφωνα με την έρευνα της Arival, περίπου οι μισοί από τους τουριστικούς πράκτορες  εξακολουθούν να μην χρησιμοποιούν σύγχρονο λογισμικό που τους συνδέει με το παγκόσμιο οικοσύστημα. Οι OTA έχουν σημειώσει ανάπτυξη άνω του 250% μεταξύ 2019 και 2025. Έτσι, ο κλάδος των ταξιδιών εμπειρίας θα πρέπει να υιοθετήσει την κατάλληλη τεχνολογία για να προσεγγίσει τους κατάλληλους ανθρώπους.

Το μέλλον των ταξιδιών εμπειρίας

Ενώ οι μεγαλύτεροι ταξιδιώτες σχεδιάζουν και κάνουν κράτηση για εμπειρίες όταν βρίσκονται στον ίδιο τον προορισμό, οι νεότεροι ταξιδιώτες σκέφτονται νωρίς τις εμπειρίες τους και σχεδιάζουν τα ταξίδια τους γύρω από αυτές τις εμπειρίες. Σχεδόν οι μισοί ταξιδιώτες Gen Z και Gen Y λένε ότι οι εμπειρίες επηρεάζουν το πού πηγαίνουν.