
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Αμερικανοί και Ευρωπαίοι ταξιδιώτες, βάζουν στο επίκεντρο στις αποδράσεις τους τις εμπειρίες (65%) και πλέον, αποτελούν κινητήρια δύναμη στον προγραμματισμό.
Αυτό αποκαλύπτει, έρευνα της Arival σχετικά με το πώς διαμορφώνεται το σκηνικό σε τομείς όπως περιηγήσεις, δραστηριότητες και αξιοθέατα.
Τα ευρήματα θα αποτελέσουν βασικό θέμα στη φετινή εκδήλωση Arival 360 στη Βαλένθια, που θα πραγματοποιηθεί από τις 28 έως τις 30 Απριλίου.
Η τάση, καθοδηγείται από τουρίστες της Gen Z και τους Millennials, οι οποίοι δίνουν προτεραιότητα στις διαθέσιμες εμπειρίες, το φαγητό και τις δραστηριότητες όταν επιλέγουν προορισμό.
«Η τελευταία μας έρευνα επιβεβαιώνει μια αλλαγή γενεών στον ταξιδιωτικό σχεδιασμό, λέει ο Douglas Quinby, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Arival.
Η παραδοσιακή νοοτροπία των ταξιδιωτών “θέλω να πάω εδώ. Τι μπορούμε να κάνουμε εκεί;” αλλάζει για την ανερχόμενη γενιά ταξιδιωτών. Πλέον γίνεται “θέλω να το κάνω αυτό;”. Οι συνέπειες από αυτή την αλλαγή για τον τουριστικό κλάδο είναι βαθιές.»
Τι είδους εμπειρίες επιλέγουν
- Γαστρονομία
- Συναναστροφή με ντόπιους
- Θεματικές περιηγήσεις
- Ευεξία
- Φεστιβάλ
- Αθλητικές εκδηλώσεις
Οι διαφορές των γενεών στον τρόπο που σχεδιάζουν εμπειρίες
- Οι νεότεροι ταξιδιώτες (18-34 ετών) είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση για εμπειρίες εκ των προτέρων.
- Οι μεγαλύτεροι ταξιδιώτες (55+) συχνά προτιμούν να κλείνουν δραστηριότητες πιο κοντά στην ημερομηνία αναχώρησης ή ακόμα και στον προορισμό.
Ένα πιο σκληρό περιβάλλον το 2025
Οι οικονομικές ανησυχίες θα συνεχίσουν να επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές αποφάσεις το 2025 με το αυξανόμενο κόστος να επιβαρύνει τους τουρίστες.
- Οι περισσότεροι Αμερικανοί σχεδιάζουν να κάνουν 1-2 αποδράσεις το 2025.
- Ενα σημαντικό ποσοστό από μανιώδεις ταξιδιώτες δεν προγραμματίζει κανένα ταξίδι φέτος.
Πλέον οι φορείς εκμετάλλευσης θα πρέπει να προγραμματίζουν προσεκτικά, να προβλέπουν σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον και να επικεντρώνονται στην προσφορά εμπειριών βάσει ενδιαφέροντος για να ξεχωρίζουν.