Οι Αμερικανοί καταναλωτές σκοπεύουν να ταξιδέψουν περισσότερο το 2024, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι αυξανόμενες τιμές ταξιδιού και το αυξημένο κόστος ζωής δεν επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο βλέπουν τον προγραμματισμό ταξιδιών και τα προγράμματα επιβράβευσης ταξιδιών.
Αυτό αποκαλύπτει η μελέτη «The Pathway to Program Profits», μια προεπισκόπηση της επερχόμενης έρευνας από την Arrivia, μια εταιρεία ταξιδιωτικής τεχνολογίας που παρέχει λύσεις αφοσίωσης στα ταξίδια, κρατήσεων και μάρκετινγκ σε εταιρείες που απευθύνονται στους καταναλωτές.
Η ολοκληρωμένη αναφορά Travel Loyalty Outlook 2024 της Arrivia θα είναι διαθέσιμη στις αρχές του 2024 και θα διερευνά τις τάσεις μεταξύ των επωνυμιών που προσφέρουν προγράμματα επιβράβευσης ταξιδιών και των καταναλωτών και των μελών που τα χρησιμοποιούν.
- Πάνω από τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων καταναλωτών (67%) βρίσκουν τα ζητήματα που σχετίζονται με την αξία πιο απογοητευτικά όταν κάνουν κράτηση για ένα ταξίδι.
- Το 42% αναφέρει ότι έδωσαν μεγαλύτερη προτεραιότητα στην αξία τους τελευταίους μήνες.
- Μόνο το 20% των διευθυντών προγραμμάτων θεωρούν την επίδειξη της αξίας των ταξιδιωτικών ανταμοιβών τους ως σημαντική πρόκληση.
Ενώ οι ταξιδιώτες έχουν αυξημένη εστίαση στην αξία, οι ταξιδιωτικές επωνυμίες έχουν μετατοπίσει τις προτεραιότητες από τη συνολική αύξηση και διατήρηση των μελών στην κερδοφορία. Ως αποτέλεσμα δίνεται έμφαση στη βελτίωση της αφοσίωσης των μελών και στην αύξηση των δαπανών μεταξύ των μελών του προγράμματος και των πελατών.
Μόνο το 8% των επωνυμιών προσδιόρισε τη διατήρηση των πελατών ως τον κορυφαίο στόχο της στρατηγικής αφοσίωσης, σε σύγκριση με το 30% στην έρευνα της Arrivia το 2021.
Το 57% επέλεξε την απόκτηση νέου μέλους ως στόχο προγράμματος για το επόμενο έτος, από 70% το 2021.
Αλλαγή στους στόχους των ταξιδιωτικών brands
Τα ευρήματα δείχνουν επίσης μια αξιοσημείωτη αλλαγή στους στόχους της ταξιδιωτικής επωνυμίας: η αξία διάρκειας ζωής του πελάτη και τα έσοδα του προγράμματος έχουν αποκτήσει εξέχουσα θέση, με τη σημασία της αύξησης της αξίας ζωής του πελάτη από 16% το 2021 σε 29% και ο στόχος της αύξησης των συνολικών δαπανών των μελών από 41% έως 54%.
Η έκθεση καταλήγει στο συμπέρασμα ότι τα brands μπορούν να επιτύχουν τους στόχους δέσμευσης και κερδοφορίας τους, παρέχοντας στρατηγικές εκπτώσεις στα πιο δημοφιλή ταξιδιωτικά προϊόντα, όπως διαμονή σε ξενοδοχεία και επεκτείνοντας τις επιλογές κερδών και εξαργύρωσης για να βελτιώσουν την εμπειρία των μελών τους.