Κι ενώ σε όλη την παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία, όλοι μιλάνε για την έκρηξη των κρατήσεων μέσω τουριστικών πρακτόρων, οι τουριστικοί πράκτορες πονοκεφαλιάζουν για να βρουν και να εκπαιδεύσουν νέα ταλέντα, με δεξιότητες.

Ο πρόεδρος των Αμερικανών πρακτόρων ASTA (American Society of Travel Agents), Jay Ellenby καθιστά βασικό κριτήριο την κατάρτιση στις προσλήψεις νέων ταξιδιωτικών πρακτόρων και μάλιστα την έχει θέσει στις υψηλές προτεραιότητες του κλάδου για το 2017.

Οι καταναλωτές επισημαίνεται σε άρθρο του Travel & Leisure, “επιστρέφουν στους τουριστικούς πράκτορες -που μέχρι πρόσφατα περιφρονούσαν επειδή θεωρούσαν περιττά έξοδα την αμοιβή τους.

Οποιος έχει συνεργαστεί με ένα μεγάλο ταξιδιωτικό πράκτορα θα σας πει ότι αξίζει το βάρος τους σε χρυσό, αναφέρεται χαρακτηριστικά στο δημοσίευμα.

Οι καταναλωτές εμπιστεύονται τους πράκτορες για να αποφύγουν το άγχος στον σχεδιασμό του ταξιδιού, στις κρατήσεις, στο κυνήγι των καλύτερων τιμών αλλά και για να τους προτείνουν εμπειρίες και δραστηριότητες που θα μπορούσαν να ανακαλύψουν μόνοι τους”.

Η βιομηχανία δεν αναζητά απαραιτήτως ηλικιακά νέους, αλλά επειδή ο κλάδος προσφέρει καλές αμοιβές όλο και περισσότερο νέοι άνθρωποι ενδιαφέρονται να γίνουν πράκτορες.

Για τα νέα ταλέντα, οι ταξιδιωτικοί οργανισμοί καλούνται να δημιουργήσουν πρόγραμμα κατάρτισης με βάρος στην εκπαίδευση στον τομέα τεχνολογίας των ταξιδίων, η οποία και αναπτύσσεται ραγδαία.