Η συντριπτική πλειονότητα των ταξιδιωτικών γραφείων, άνω του 86%, προβλέπει ότι θα πρέπει να κλείσουν τις πόρτες τους εντός ενός έτους χωρίς πρόσθετη ομοσπονδιακή χρηματοδότηση, σύμφωνα με έρευνα που μόλις κυκλοφόρησε από την ASTA.
Η έρευνα προωθήθηκε στα μέλη 4 και 5 Αυγούστου. Από τους σχεδόν 1.200 ερωτηθέντες, μόνο το 13,6% δήλωσε ότι μπορούσε να κρατήσει τις πόρτες του ανοιχτές για περισσότερο από 12 μήνες, λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες αβεβαιότητες και τα αποθέματα μετρητών τους.
Αναφερόμενος σε περισσότερο από το 90% των μελών που ανέφεραν έσοδα κατά 75% ή περισσότερο σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ASTA, κ. Zane Kerby είπε, “Δεν μπορεί να υπερεκτιμηθεί – αυτές είναι εξαιρετικά δύσκολες στιγμές για ταξιδιωτικά γραφεία σε ολόκληρη τη χώρα”.
Το Κογκρέσο συζητά επί του παρόντος πώς θα είναι το επόμενο ομοσπονδιακό πακέτο ανακούφισης. Το τελευταίο πακέτο, το Cares Act 2,2 τρισεκατομμυρίων δολαρίων, περιείχε διάφορα μέτρα ανακούφισης ευνοϊκά για τις υπηρεσίες , συμπεριλαμβανομένου του Προγράμματος Προστασίας Paycheck και της ανεργίας για ανεξάρτητους εργολάβους. Όμως, καθώς η κρίση του κορωναϊού έχει συνεχιστεί, έχει καταστεί σαφές ότι απαιτείται περισσότερη οικονομική υποστήριξη.
“Χωρίς πρόσθετη ανακούφιση από το Κογκρέσο και την ομοσπονδιακή κυβέρνηση, αυτές οι αρνητικές τάσεις θα συνεχιστούν, και το εκτεταμένο κλείσιμο των πρακτορείων θα γίνει ο κανόνας”, δήλωσε ο κ. Kerby. “Ένα εκπληκτικό 71,3% των ταξιδιωτικών συμβούλων θα είναι εκτός λειτουργίας σε έξι μήνες ή και νωρίτερα χωρίς πρόσθετη ανακούφιση.”
Η έρευνα της ASTA διαπίστωσε ότι, μεταξύ των ερωτηθέντων, το 15,8% θα αναγκαζόταν να κλείσει την εταιρεία του σε έξι εβδομάδες, το 24,3%, σε τρεις μήνες, το 31,2% σε έξι μήνες, το 15,1% σε 12 μήνες και το 13,6%, σε περισσότερους από 12 μήνες.
Η κοινότητα των ταξιδιωτικών γραφείων βρίσκεται επίσης σε επισφαλή θέση λόγω του χρόνου καθυστέρησης μεταξύ κρατήσεων και παραλαβής προμηθειών. Η πλειονότητα των ερωτηθέντων (43,8%) δήλωσε ότι ο χρόνος καθυστέρησης κυμαίνεται μεταξύ 6 και 12 μηνών.
Επιπλέον, το 75% των ερωτηθέντων έχει απολύσει τουλάχιστον έναν υπάλληλο και το 43,1%, τα τρία τέταρτα του προσωπικού του ή περισσότερα.
H ASTA ζητά από τα ταξιδιωτικά γραφεία να θεωρηθούν επιλέξιμοι παραλήπτες οποιασδήποτε υποστήριξης μισθοδοσίας αεροπορικών εταιρειών..
Ο κ. Kerby ενθάρρυνε τους ταξιδιωτικούς συμβούλους να χρησιμοποιήσουν την διαδικτυακή πύλη υπεράσπισης της ASTA για να έρθουν σε επαφή με τους νομοθέτες, προτρέποντάς τους να συμπεριλάβουν στο επόμενο πακέτο ανακούφισης φιλικά προς τους ταξιδιωτικούς συμβούλους μέτρα.