Σύνταξη: tourismtoday.gr
Αεροπορικές εταιρείες, γραμμές κρουαζιέρας και ξενοδοχεία συνεχίζουν να προσφέρουν στους ταξιδιώτες ανέσεις και αναβαθμίσεις.
Όλα είναι μέρος της τάσης premium που επικρατεί στις διακοπές των Αμερικανών, σύμφωνα με την Αμερικανική Εταιρεία Ταξιδιωτικών Συμβούλων (ASTA). Οι τουριστικές επιχειρήσεις πιστεύουν ότι από τη στιγμή που οι πελάτες την έχουν δοκιμάσει θα την επιλέξουν ξανά. Πλέον τα ταξίδια αναψυχής έχουν γίνει πιο premium.
«Αν πριν η τάση ήταν το «ταξίδι εκδίκησης», το «τολμηρό ταξίδι» είναι τώρα», δήλωσε η Erika Richter, εκπρόσωπος της ASTA.
Όπως αποκαλύπτει μελέτη του Atmosphere Research Group τα premium ταξίδια αναψυχής είναι σε άνοδο.
Μετά την πανδημία οι Αμερικανοί τείνουν όλο και περισσότερο να προσφέρουν στον εαυτό τους εμπειρίες που μπορεί να μην είχαν σκεφτεί πριν από μερικά χρόνια.
Δίνουν πλέον προτεραιότητα στην ποιότητα των διακοπών τους έναντι των περιορισμών του προϋπολογισμού.
Για τον λόγο αυτό, οι ταξιδιωτικές εταιρείες προσελκύουν πελάτες αναψυχής που διαφορετικά δεν θα μπορούσαν να αναβαθμίσουν την απόδραση τους ή να επιλέξουν πακέτο premium.
Ήδη, τα έσοδα από τις θέσεις σε premium καμπίνα της Delta Airlines αυξήθηκαν 17% το 2023 σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Πέρυσι 1 στους 3 Αμερικανούς τουρίστες είτε έκλεισε μια premium επιλογή είτε σκέφτηκε να την κάνει. Το ποσοστό είναι ελάχιστα μειωμένο από το 38% το 2022 «όταν βρισκόμασταν ακόμα στη δίνη του ταξιδιού εκδίκησης και όταν οι άνθρωποι είχαν ακόμα περισσότερες οικονομίες».