
Σε τροχιά ρεκόρ μπαίνει η Arabian Travel Market 2025, που ανοίγει τις πύλες της στις 28 Απριλίου στο Dubai World Trade Centre, συγκεντρώνοντας περισσότερους από 55.000 επαγγελματίες του τουρισμού από 161 χώρες.
Η φετινή διοργάνωση, υπό τον τίτλο «Global Travel: Developing Tomorrow’s Tourism Through Enhanced Connectivity», εστιάζει στον καθοριστικό ρόλο της συνδεσιμότητας για το μέλλον του παγκόσμιου τουρισμού.
Στην επίσημη συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στο voco Dubai by IHG, οι στρατηγικοί συνεργάτες της έκθεσης – το Dubai Department of Economy and Tourism, η Emirates, η IHG Hotels & Resorts και η Al Rais Travel – παρουσίασαν τις βασικές καινοτομίες και προοπτικές της φετινής διοργάνωσης.
Ρεκόρ συμμετοχών και παγκόσμια προοπτική
Η ATM 2025 θα φιλοξενήσει πάνω από 2.800 εκθέτες, με 17% προερχόμενους από τη Μέση Ανατολή και 83% από τον υπόλοιπο κόσμο. Η αύξηση κατά 12% σε σχέση με το 2024 καθιστά την φετινή την μεγαλύτερη ATM μέχρι σήμερα, καταλαμβάνοντας πλέον 14 αίθουσες στο DWTC.
Σημαντική αύξηση συμμετοχών καταγράφεται από περιοχές υψηλής ανάπτυξης όπως η Ασία (+20%), η Μέση Ανατολή (+15%), η Ευρώπη (+12%) αλλά και η Αφρική και οι HΠΑ, γεγονός που αντικατοπτρίζει τη συνεχιζόμενη ανάκαμψη της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας.
Η τεχνολογία, οι επιχειρηματικές εκδηλώσεις και οι startups στο προσκήνιο
Το ATM Travel Tech επιστρέφει ενισχυμένο κατά 26% σε εκθέτες, φιλοξενώντας φέτος και τον νέο Start-Up & Innovation Zone, με VR εμπειρίες και λύσεις αιχμής για την τουριστική τεχνολογία. Επίσης, παρουσιάζεται το IBTM@ATM, μια νέα ενότητα αποκλειστικά για τον τομέα των business events, που περιλαμβάνει προγραμματισμένα ραντεβού και το Business Events Stage.
Πάνω από 200 ομιλητές σε 70 συνεδρίες θα παρουσιάσουν τις εξελίξεις σε θέματα όπως η αεροπορία, η φιλοξενία, η τεχνητή νοημοσύνη και η κλιματική δράση, μέσω των τριών θεματικών σκηνών: Global Stage, Future Stage και Business Events Stage.
Ηγετικές δηλώσεις με φόντο τη στρατηγική σύνδεση του Ντουμπάι με τον παγκόσμιο τουρισμό
Ο Issam Kazim, CEO της Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing, τόνισε πως η ATM ενισχύει τη διεθνή θέση του Ντουμπάι ως κόμβου συνδεσιμότητας και βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης, επισημαίνοντας τη συμμετοχή περισσότερων από 125 stakeholders και 300 hosted buyers από 39 χώρες.
Ο Adnan Kazim, Deputy President και CCO της Emirates, υπογράμμισε πως η φετινή θεματική συνδέεται απόλυτα με τη στρατηγική ανάπτυξης της αεροπορικής εταιρείας, η οποία βλέπει σημαντική δυναμική στη διεθνή της επέκταση.
Ο Haitham Mattar της IHG Hotels & Resorts σημείωσε πως η συνδεσιμότητα αφορά όχι μόνο το φυσικό και ψηφιακό ταξίδι, αλλά και τις ανθρώπινες εμπειρίες που προσφέρει η φιλοξενία, ενώ ο Mohamed Al Rais της Al Rais Travel επεσήμανε τον ρόλο της εταιρείας στη γεφύρωση πολιτισμών και την ενίσχυση του τουρισμού επιχειρήσεων.
Προς ένα βιώσιμο τουριστικό μέλλον
Η ATM 2025 αναδεικνύει τη συνδεσιμότητα ως βασικό παράγοντα καινοτομίας, επενδύσεων και διαμοιρασμένης ανάπτυξης, προσκαλώντας κυβερνήσεις, επιχειρήσεις και επαγγελματίες να συνεργαστούν για τη διαμόρφωση ενός ανθεκτικού και βιώσιμου τουριστικού μέλλοντος.