Η InterContinental Hotels Group (IHG), μία από τις τρεις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές εταιρείες στον κόσμο, αποκάλυψε το όνομα της νέας μεσαίας αλυσίδας της, το Avid Hotels, που στοχεύει στην αγορά 17 εκατομμυρίων πελατών.

Οι τιμές αναμένεται να είναι περίπου 10 με 15 δολάρια πιο κάτω από την αλυσίδα Holiday Inn Express της IHG και θα ανταγωνιστούν το νέο Tru της Hilton, Best Western και Comfort Inn Comfort Inn.

Η IHG, δήλωσε ότι αναμένει το πρώτο Avid Hotel να ανοίξει στις αρχές του 2019, με την κατασκευή του να ξεκινάει το επόμενο έτος.

Το λογότυπο, με μικρά γράμματα, θα είναι κόκκινο εκτός από το γράμμα “v” που θα είναι ανοιχτό γαλάζιο.

Τα lobbies θα διαθέτουν κόκκινη σκάλα και ανοιχτούς κοινόχρηστους χώρους για εργασία και φαγητό.

Τα Avid Hotel θα προσφέρουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες, δωρεάν πρωινό και επιλογές αγοράς για τους επισκέπτες εν κινήσει.

Τα δωμάτια θα είναι διαμορφωμένα για να “μειώνουν τον θόρυβο”, θα συμπεριλαμβάνουν χώρο εργασίας και επιλογές ψυχαγωγίας που θα επιτρέπουν στους επισκέπτες να μεταφέρουν το περιεχόμενο από τις έξυπνες συσκευές τους στις τηλεοράσεις του δωματίου.