Το κλειδί για τη χρήση έξυπνης τεχνολογίας είναι να ανανεώσει την εμπειρία του πελάτη και να κάνει τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου σας πιο εξατομικευμένες.
Έτσι ο πελάτης είναι ικανοποιημένος και αυτό σίγουρα έχει ως αποτέλεσμα την ανοδική πορεία των εσόδων του ξενοδοχείου σας. Πως μπορεί να σας βοηθήσει η έξυπνη τεχνολογία;
1. Η Τεχνολογία της ρεσεψιόν
Το concierge του ξενοδοχείου είναι υπεύθυνο για να βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες του ξενοδοχείου σας έχουν μια εξαιρετική, χωρίς προβλήματα διαμονή.
Αν όμως την ενοποιήσετε με λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης, μπορείτε να ελαχιστοποιήσετε το χρόνο αναμονής και να αυξήσετε την απόδοση.
- Η αυτοματοποιημένη ρεσεψιόν βοηθά στην εκτέλεση καθηκόντων check-in και check-out.
- Βοηθά στην επιβεβαίωση της διαθεσιμότητας των δωματίων και των κρατήσεων.
- Αυτόματα ενσωματώνει τους λογαριασμούς των πελατών με τις χρεώσεις για τηλέφωνο, υπηρεσία δωματίου και άλλα έξοδα.
2. Σύστημα διαχείρισης εσόδων του ξενοδοχείου
Χρησιμοποιώντας ένα σύστημα διαχείρισης εσόδων του ξενοδοχείου μπορεί να σας βοηθήσει να συντηρήσετε το ψηφιακό persona του ξενοδοχείου σας.
- Κάντε δυναμική τιμολόγηση σε διάφορους ταξιδιωτικούς ιστότοπους
- Διατηρήστε και ενημερώστε τις online κριτικές του ιστότοπού σας
- Μείνετε ενεργός σε διάφορα κανάλια κράτησης ξενοδοχείων
3. Big Data
Στο τμήμα της φιλοξενίας, τα big data μπορούν να σας βοηθήσουν στα πρότυπα που σχετίζονται με τη συμπεριφορά των καταναλωτών.
Μπορεί να βοηθήσουν με το σύστημα διαχείρισης των εσόδων του ξενοδοχείου σας εκτιμώντας τη ζήτηση για δωμάτια ξενοδοχείων και το σημείο τιμής που συνδέεται με αυτά.
Μπορούν επίσης να το χρησιμοποιηθούν για να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών, μαθαίνοντας τι τους αρέσει και δεν τους αρέσουν.
4. Chatbots τεχνητής νοημοσύνης
Τα Chatbots έχουν κατακλύσει την ξενοδοχειακή βιομηχανία για έναν απλό λόγο: την αμεσότητα που προσφέρουν στα ερωτήματα των επισκεπτών σας.
Αφορούν οποιαδήποτε προβλήματα που έχουν οι καλεσμένοι σας για την κράτηση ενός δωματίου ή ακόμα και μόνο για την εξεύρεση κατάλληλου χώρου ανάλογα με τον προϋπολογισμό τους στον ιστότοπό σας.
Επίσης δεν έχουν γλωσσικό, αφού οι επισκέπτες που ταξιδεύουν από διαφορετική χώρα μπορεί να έχουν πρόβλημα με την τοπική γλώσσα.
5. Ζωντανές συνομιλίες
Οι ζωντανές συνομιλίες είναι κάτι περισσότερο από ένα μέσο διατήρησης του σωστού επιπέδου επικοινωνίας με τους καλεσμένους σας.
Εκτός από την παροχή εξαιρετικής επιτόπιας υποστήριξης πελατών, οι ζωντανές συνομιλίες μπορούν να σας βοηθήσουν να ενθαρρύνετε τους πιθανούς επισκέπτες σας να πραγματοποιούν απευθείας κρατήσεις.
6. Πλατφόρμα διαχείρισης σχολίων
Μια πλατφόρμα συστήματος διαχείρισης ανατροφοδότησης είναι πολύ σημαντική για τα ξενοδοχεία. |
Επιπλέον, ένα σύστημα διαχείρισης των εσόδων του ξενοδοχείου μπορεί να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε το προσωπικό σας και τις κριτικές σε διάφορες πύλες.